جواب نکونام را نمی‌دادم مردم می‌گفتند حتما ریگی به کفش دارم قلعه‌نویی: استقلال واقعی هنوز شکل نگرفته
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
جواب نکونام را نمی‌دادم مردم می‌گفتند حتما ریگی به کفش دارم
قلعه‌نویی: استقلال واقعی هنوز شکل نگرفته است/ از ۳ میلیارد گذشتم و پای حرفم ماندم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی‌های هفته ابتدایی سخت است ولی هنوز استقلال واقعی شکل نگرفته است.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: استقلال واقعی هنوز شکل نگرفته است/ از ۳ میلیارد گذشتم و پای حرفم ماندم
  •  

به گزارش امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در ابتدا باید روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک بگویم. در مورد بازی فردا نظرم این است که بازی‌های ابتدای لیگ سخت است و تیم ما هنوز شکل واقعی به خود نگرفته ولی وقتی بازی قبلی تیمم مقابل راه‌آهن را تماشا کردم متوجه شدم در 2، 3 سال گذشته بازی به این زیبایی حداقل از استقلال ندیده بودم.

وی افزود: راه‌آهن برای وقت‌کشی نیامده بود و با شناختی که از رئیسی دارم می‌دانم که آنها می‌آیند فوتبال بازی کنند. ما از ترکیه، جام شهدا و بازی با راه‌آهن دستاوردی گرفته‌ایم و امیدوارم این دستاورد در آینده به درد ما بخورد. البته به احتمال 99 درصد امید ابراهیمی را در اختیار نداریم ولی خوشحال هستیم که آندرانیک تیموریان به شرایط بازی نزدیک می‌شود. تیم عبدالله ویسی مهاجمان سرزنی دارد ولی ما هم روی این مسئله کار کرده‌ایم تا به نتیجه لازم برسیم.

قلعه‌نویی در خصوص بلیت فروشی فردا به صورت الکترونیکی و تاثیرات آن بر حضور تماشاگران گفت: هر چیزی که شامل تکنولوژی باشد ما باید آن را بپذیریم و شاید یکی دو هفته اول این مشکلات وجود داشته باشد ولی قطعا با گذشت زمان حل خواهد شد.

وی مجددا با اشاره به بازی فردا گفت: درست است که با استقلال خوزستان هم‌نام هستیم ولی این تیم سال گذشته ما را در اهواز شکست داد، ولی در تهران کار سختی داشتیم و با گل دیرهنگام توانستیم حریف خوبمان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گفته بود استقلال دشمن زیادی دارد و اینکه به دادگاه‌های بیرون از فوتبال شکایت کرده به جای اینکه موضوع مطرح شده را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کند، اظهار داشت: ما کمیته انضباطی قوی داریم اتفاقا در مورد این کمیته باید بگویم که در مورد من قوی عمل کرده است زیرا مرا زیاد جریمه کرده‌اند! به آقای حسن‌زاده‌ هم ارادت دارم که به فوتبال ما آمده است البته در گذشته هم افراد زحمتکش زیادی بودند چون شاه‌حسینی و شریفی اما این مسئله یک بخش کیفری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 13140588
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7