می‌خواهیم بخشی از بلیت‌هایمان را به هواداران استقلال بدهیم منصوریان: با پرسپولیسی‌ها دشمن نیستم/تناق
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
می‌خواهیم بخشی از بلیت‌هایمان را به هواداران استقلال بدهیم
منصوریان: با پرسپولیسی‌ها دشمن نیستم/تناقض در هزینه‌ باشگاه‌های دولتی اصلا خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بعضی از باشگاه‌های دولتی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کردند اما یک باشگاه دولتی مثل نفت تهران زیر ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند و این تناقض اصلا خوب نیست.

خبرگزاری فارس: منصوریان: با پرسپولیسی‌ها دشمن نیستم/تناقض در هزینه‌ باشگاه‌های دولتی اصلا خوب نیست
  •  

علیرضا منصوریان، درخصوص دیدار نفت تهران مقابل پرسپولیس، شرایط این تیم برای بازی مقابل راه‌آهن، تقابلش با حمید استیلی، انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان و... صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: چند روزی از دیدارتان مقابل پرسپولیس می‌گذرد. از این بازی صحبت کنید و اینکه از نتیجه به دست آمده رضایت دارید یا نه؟

در بازی مقابل پرسپولیس ما دو خواسته داشتیم اول اینکه با یک امتیاز از زمین بیرون بیاییم دوم این بود که بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم و 3 امتیاز را بگیریم که موفق شدیم خواسته اولمان را انجام دهیم. البته پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نبود و دو موقعیت خوب روی دروازه ما ایجاد کرد اما در نهایت زور ما و این تیم در زمین برابر بود و امتیازات تقسیم شد.

فارس: و این هفته هم باید به مصاف راه‌آهن بروید.

راه‌آهن و دیدار با این تیم برای ما متفاوت است چراکه من بازی راه‌آهن مقابل استقلال را دیدم و نوع بازی آنها هجومی و خطرناک است. گروه فنی ما 6بار دیدار راه‌آهن مقابل استقلال را تماشا کرده و اطلاعات لازم را از این بازی کسب کردیم و می‌دانیم که بازی آسانی در پیش نداریم. از زمانی که لیگ 16 تیمی شده این مسابقات فشرده‌تر از قبل برگزار می‌شود چراکه دو تیم از لیگ برتر سهمیه آسیایی می‌گیرند و یک تیم هم از جام حذفی به این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند و نصف سهمیه هم برای پلی‌آف به حساب می‌آید و اگر بخواهیم منطقی‌تر به این موضوع نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در لیگ 18 تیمی 6 تیم برای گرفتن سهمیه و قهرمانی می‌جنگند، 6 تیم برای سقوط نکردن بازی می‌کنند و این میان 6 تیم در وسط جدول حاشیه امنیت دارند که همین موضوع کار را سخت می‌کند و بازی با راه‌آهن هم چنین شرایطی دارد و من بارها اعلام کردم که قبل از هیچ بازی‌ای در لیگ شما ضمانت ندارید. به بازیکنانم بعد از بازی با پرسپولیس هم گفتم که حلاوت تساوی در اولین بازی لیگ همان‌شب برای ما تمام شد و از فردای همان روز باید به بازی با راه‌آهن فکر کنیم و نهایت تلاشمان را بکنیم تا در بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7