کاپیتان تیم‌ ملی تکواندو گفت: می‌خواهم برای چهارمین بار در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و سومین مدال خوش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
ارسال نامه به "دکتر چو" استرسی به تکواندوکاران وارد نمی‌کند
کرمی: می‌خواهم سومین مدال بازی‌های آسیایی را بگیرم/ باید به اتفاقات خوب در اینچئون فکر کنیم

کاپیتان تیم‌ ملی تکواندو گفت: می‌خواهم برای چهارمین بار در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و سومین مدال خوشرنگ این رقابت‌ها را کسب کنم.

خبرگزاری فارس: کرمی: می‌خواهم سومین مدال بازی‌های آسیایی را بگیرم/ باید به اتفاقات خوب در اینچئون فکر کنیم
  •  

یوسف کرمی که این روزها در کلاس آموزشی مجارستان برای ارائه تجربیات خود به تکواندوکاران حاضر در کمپ بین‌المللی حضور دارد ، اظهار داشت: کمپ بین‌المللی مجارستان از امروز (دوشنبه) با حضور تکواندوکاران 6 کشور آغاز شده است. در این کلاس‌های قهرمانان اروپا و چند نفر از چهره‌های سرشناس حضور دارند. علی ابدالی یکی از مربیان خوب ایرانی که در لندن زندگی می‌کند نیز قرار است در این کلاس‌ها حضور داشته باشد.

وی در ادامه گفت: بنا به تصمیمی که گرفته‌ایم قرار است روزی 6 ساعت برنامه‌های تکنیکی، تاکتیکی و تمرین داشته باشم. البته من می‌خواهم آنها از من بخواهند که در چه بخش‌هایی اشکال دارند تا بیشتر در مورد آن ایراد ها کلاس آموزشی را برگزار کنم،‌ چراکه در یک هفته نمی‌توانم همه تکواندو را به آنها آموزش دهم.

کاپیتان تیم‌ ملی تکواندو پس از انتخاب شدن به عنوان نماینده وزن هفتم اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون، گفت: من هر وقت در اختیار تیم‌ ملی بودم با تمام وجود تلاشم را کرده‌ام و این موضوع را مربیان تیم‌ملی می‌توانند تایید کنند. یوسف کرمی وقتی وارد اردو می‌شود تمام تمرکزش را روی تمرینات می‌گذارد. می‌خواهم برای چهارمین بار در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و سومین مدال خوشرنگ این رقابت‌ها را کسب کنم تا به حال دو مدال طلا در بازی‌های آسیایی را کسب کرده‌ام و تمام هدفم کسب سومین مدال است.

کرمی در ادامه خاطرنشان کرد: مدتی را بنا به دلایلی که همه می‌دانند از تکواندو دور بودم و پس از بازگشت نتایج خوبی را کسب کردم. مدال برنز تورنمنت هلند، مدال طلای تورنمنت آلمان و نقره مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردم، هرچند که در مسابقات قهرمانی آسیا ناداوری باعث شد مدال طلا را از دست بدهم، اما با شرایطی که در این مدت داشتم نشان دادم که در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارم. در حال حاضر نیز به عنوان نماینده تیم‌ ملی در تلاش هستم در بازی‌های آسیایی برای چهارمین‌بار حضور پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد نفرات انتخاب شده برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون چیست، گفت: به هر حال مربیان تیم‌ ملی همیشه برای انتخاب بهترین نفرات مسابقات انتخابی برگزار می‌کند تا هیچ حرف و حدیثی در مورد نفرات اعزامی به مسابقات پیش نیاید. همه شاهد بودیم که در این رقابت‌ها نفرات انتخاب شده از چه فیلترهایی عبور کردند تا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کند.

کرمی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما دلیل شکست چهره‌های سرشناسی مثل باقری‌معتمد، نصرآزادانی و عبداللهی در مسابقات مرحله آخر انتخابی چیست، گفت: دلایل مختلفی می‌تواند باعث شکست آنها در انتخابی تیم ملی باشد. به عنوان مثال شاید روز خوبی برای آنها نبوده و شاید هم خواب خوبی نداشته‌اند دقیقا مثل اتفاقاتی که در المپیک لندن برای من رخ داد؛‌ اتفاقی که بهترین روزهای زندگی‌ام را تبدیل به بدترین روزم کرد. فکر می‌کنم معتمد و نصرآزادانی روز خوبی نداشته‌اند البته ناگفته نماند که آنها با اختلاف کمی مقابل حریفانشان بازی را واگذار کردند به هر حال شاهدیم که حریفان آنها نیز از بهترین‌های تکواندو هستند و در این مدت مدال‌های خوبی را کسب کرده‌اند. فرزاد عبدالهی نیز تکواندوکار بسیار خوبی است و او نیز روز انتخابی‌ها بدشانسی آورد، فرزاد بازیکن بزرگی است و اگر بخواهد باز هم می‌تواند به اوج برگردد.

وی در واکنش به این سؤال که به نظر شما آیا ارسال نامه به رئیس فدراسیون جهانی از سوی کمیته ملی المپیک با درخواست مسئولان فدراسیون تکواندوی ایران در شرایط فعلی صلاح بوده است یا خیر گفت: به هر حال وقتی یک مدیر کاری را انجام می‌دهد قطعا برنامه و ایده‌هایی داشته که چنین تصمیمی را گرفته است و به اعتقاد من این موضوع اصلا نمی‌تواند دلیل وارد شدن استرس به ملی‌پوشان شود.

وی در ادامه افزود: این را همه باید بدانیم تمام نفراتی که در بازی‌های آسیایی اینچئون حضور خواهند داشت برای کسب بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال وارد شیاپ چانگ خواهند شد پس تکواندوکاران ما با ارسال این نامه‌ از سوی مسئولان فدراسیون به رئیس فدراسیون جهانی دچار استرس نمی‌شوند. به اعتقاد من همه نفرات اعزامی به مسابقات طبق روال همیشگی باید پیش بروند و نباید تصور کنند که قرار است در آنجا اتفاقاتی رخ دهد. ما باید اینطور تصور کنیم که بهترین اتفاقاتی که می‌تواند در تکواندو رخ دهد در انتظار هوگوپوشان ایرانی است.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 145
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 13140600
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7