پیکر حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال امروز از مقابل خانه والیبال تشییع شد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با حضور مردم و خانواده والیبال
پیکر حسین معدنی از مقابل خانه والیبال تشییع شد

پیکر حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال امروز از مقابل خانه والیبال تشییع شد.

خبرگزاری فارس: پیکر حسین معدنی از مقابل خانه والیبال تشییع شد
  •  

، مراسم تشییع پیکر حسین معدنی، مربی فقید تیم ملی والیبال که هفته گذشته دار فانی را وداع گفت امروز از مقابل خانه والیبال واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

در این مراسم تعداد زیادی از پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان تیم ملی حضور داشتند و ملی پوشان و شاگردان وی به پیکر او گل نثار کردند.

همچنین مراسم ختم مرحوم حسین معدنی دوشنبه ساعت 14 تا 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت، بلوار فرخزادی، روبروی میلاد نور، مسجد شهر ک قدس (غرب) برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، کاپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش  به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده‌ای راه مجرا را بسته و با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کردند. از عوارض این عمل، التهاب پانکراس بود که حسین معدنی با این مشکل مواجه شد. این التهاب به ریه هم سرایت کرد و باعث اختلال کار ریه شد؛ به طوری که سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران فقط با دستگاه تنفسی قادر به تنفس بود، اما سرانجام و درحالی که پزشکان و نزدیکان وی از بهبود حال او خبر می دادند، در سن 43 سالگی درگذشت و در تاریخ جاودانه شد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 500
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 500
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 13140955
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7