ابهاماتی در نامه ارسال شده مسئولان فدراسیون تکواندو به رئیس فدراسیون جهانی وجود دارد، اما کسی در خان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
ابهامات نامه ارسالی به "دکتر چو" و عدم پاسخگویی فدراسیون تکواندو
قهرمان آسیا نگران چیست؟

ابهاماتی در نامه ارسال شده مسئولان فدراسیون تکواندو به رئیس فدراسیون جهانی وجود دارد، اما کسی در خانه تکواندو پاسخگو نیست.

خبرگزاری فارس: قهرمان آسیا نگران چیست؟
  •  

، چندی پیش کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران با توجه به وجود نگرانی‌های مسئولان فدراسیون تکواندو مبنی بر احتمال عدم مدیریت مطلوب در برگزاری رقابت‌های تکواندو بازهای آسیایی اینچئون، نامه‌ای به دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی ارسال کرده و از وی خواست تمهیدات لازم در این زمینه بر اساس احترام بر روح المپیک و ارزش‌های حاکم در ورزش اندیشیده شود.

امروز(یک شنبه) خبری روی خروجی سایت فدراسیون تکواندو قرار گرفت که دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی پاسخ نگرانی‌های فدراسیون ایران را داده بود. در متن نامه آمده است که در خصوص رعایت مدیریت مطلوب در برگزاری رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی اینچئون دستورات لازم صادر شده است.

حال سؤال اینجاست که آیا رئیس فدراسیون جهانی تکواندو طبق قانون می‌تواند به مسئولان شورای ملی المپیک (IOC) اعمال نظر کند؟

با رسانه‌ای شدن ارسال این نامه به رئیس فدراسیون جهانی سؤال های زیادی پیش آمده که مهمترین سؤال این است که دلیل ارسال نامه مربوطه به رئیس فدراسیون جهانی تکواندو چیست؟

فدراسیون تکواندو که طی هفته گذشته در نشست خبری از نتایج کسب شده در این چند وقت اخیر دفاع و از عملکرد ملی پوشان تعریف و تمجید کرد و  کسب عنوان قهرمانی در آسیا را کار بسیار بزرگی عنوان کرد حالا با این‌همه تعریف و تمجید نگران چه موضوعی است؟!

مسئولان فدراسیون تکواندو این روزها در باکو حضور دارند و از نزدیک نظاره‌گر مسابقات جهانی نونهالان هستند و دسترسی به آنها کار بسیار سختی است، هر چند که رئیس فدراسیون مدت‌هاست که پاسخ گوی اصحاب رسانه نیست، اما ای کاش کسی در خانه تکواندو پاسخگوی این ابهامت بود.

پولادگر پس از پایان انتخابات فدراسیون، علیرضا صیاد را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد، اما او نیز از بدو ورود به فدراسیون تکواندو به سختی پاسخ‌گوی خبرنگاران بوده است، هر چند که برخی ها معتقدند که پست دبیر فدراسیون نیز صوری بوده و تصمیم گیرنده نهایی دبیر سابق فدراسیون است که او نیز در حال حاضر به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی در باکو حضور دارد.

به هر حال امیدواریم که مسئولان فدراسیون پس از بازگشت اگر صلاح دانستند دلیل نگرانی خود را در مورد ارسال نامه به رئیس فدراسیون جهانی مطرح کنند. البته ناگفته نماند که از دست دادن کرسی‌های مختلف در اتحادیه آسیا و فدراسیون جهانی این تبعات را نیز در پی خواهد داشت، چرا که اگر ما همچنان در پست‌هایی که در آسیا و جهان از دست دادیم فعال بودیم دیگر نیازی به ارسال چنین نامه‌هایی به رئیس فدراسیون جهانی نداشتیم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 294
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 294
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 13140749
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7