مربیان تیم ملی گفتند سن نکونام بالاست یک بازی در میان او را به میدان بفرستید قلعه‌نویی: نکونام یک سا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مربیان تیم ملی گفتند سن نکونام بالاست یک بازی در میان او را به میدان بفرستید
قلعه‌نویی: نکونام یک سال و نیم در استقلال بود، اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرد/ او قبل از جام‌ جهانی دنبال موضع من بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام فقط یک سال و نیم در استقلال بوده ولی به اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرده است.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: نکونام یک سال و نیم در استقلال بود، اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرد/ او قبل از جام‌ جهانی دنبال موضع من بود
  •  

، امیر قلعه نویی در اولین نشست خبری فصل چهاردهم ضمن تبریک عید فطر اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات باشگاه راه آهن حل شود چون من فوتبالم را از این باشگاه شروع کرده ام و آنها پر از استعداد هستند و در این سال ها استعدادهای زیادی را به فوتبال معرفی کردند.

وی افزود: چون آغاز فصل است و ما هم تغییرات داشتیم و آنها هم تغییرات زیادی داشتند بازی سختی خواهد بود. استیلی مربی باهوشی است و علاوه بر اینکه بچه محل من است یکی از بازیکنان خوب این مملکت محسوب می شد. ما در اردوی ترکیه به هماهنگی رسیدیم و در جام شهدا هم شرکت کردیم و دو بازی در ورزشگاه تختی خیلی به ما  کمک کرد. امیدوارم بازی خوبی شود هر چند کیفیت زمین مثل آزادی نیست اما امیدوارم مسابقه خوبی باشد.

وی در خصوص اینکه برای مسابقه فردا چه نفراتی را در اختیار ندارد عنوان کرد: امیرحسین صادقی و عمران زاده در خدمت ما نیستند ولی فردا با ترکیب کامل به مصاف راه آهن می رویم. البته بازیکنان ملی پوش ما در این دو سه روز آماده تر نشان دادند و امشب در خصوص ترکیب فردا جلسه می گذاریم.

قلعه نویی در خصوص اینکه با این تغییرات چه نگاهی به فصل پیش رو دارد گفت: این تیم من را یاد تیم سال 83 می اندازد که انگیزه در آنها موج می زند. هر چه سریعتر مصدومان باید بازگردند و مطمئنا هواداران استقلالی را می بینند که در سال 84 می درخشید.

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات جواد نکونام گفت: قرار شد سوال ورزشی بپرسید ولی دو سه مطلب می گویم. نکونام در چند بعد حرف زده و صحبت های او پشیزی برایم ارزش ندارد. صحبت هایم را در سایت باشگاه انجام دادم اما نکونام یک سال و نیم در استقلال بود و به اندازه 15 سال مصاحبه کرد. بروید ببینید او چند مصاحبه در مورد من انجام داده است. من در مصاحبه‌های نکونام مرد شدم و جزء بهترین ها بودم. الان هم اگر در استقلال بود این حرف ها را نمی زد.

وی تاکید کرد: جالب است برخی آدم ها با وجود آن که من این ایرادها را دارم دست به دامن کفاشیان شدند. افتخارم این است که محمود فکری، منصوریان و فرهاد مجیدی نه با یک سال و نیم حضور در استقلال بلکه با چند سال سابقه در زمان مربیگری من خداحافظی کردند. من در برنامه ورزش و مردم قبل از جام جهانی موضع خودم را اعلام کردم. نکونام به جای حضور در جام جهانی به دنبال مصاحبه های من بود که بداند موضع من چیست. من مصاحبه اخیر نکونام را از طریق مراجع قانونی پیگیری کردم و حتما باید در دادگاه پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: سال گذشته استقلال از لحاظ تامین بازیکن تیم ملی جزو باشگاه های مطرح دنیا بوده و تیم ما در جایگاه دویست و چندم باشگاه‌های جهان قرار گرفته است. این فرد گفته شکست‌های تیم خود را به گردن دیگران می‌اندازد در حالی که من در جام ملت‌های آسیا فایل صوتی صحبت‌هایم را دارم که گفته‌ام مقصر اصلی حذف شدن تیم من هستم.من قبل از برگزاری مسابقات و قبل از بازی با تراکتورسازی روی همین صندلی که حالا نشسته ام مدعی شدم هر اتفاقی در استقلال رخ دهد مقصرش من هستم. نه لیدر مقصر است نه بازیکن و دیگران.خدا کند دشمن آدم حافظه اش ضعیف باشد.اگر این آقایان استقلالی هستند چرا الان این حرف ها را می زنند؟

وی تاکید کرد: نکونام یک بار این صحبت ها را سال گذشته انجام داد و از آن زمان تا امروز چه اتفاقی افتاده است. فیلم درگیری جواد نکونام در برنامه 90 وجود دارد که او با فتح الله زاده درگیری داشته است. همه می دانند که یک برنامه و یک روزنامه که دشمن خونی من هستند با او صحبت می کنند ولی به اعتقاد من این کارها برای 30 سال گذشته است.

قلعه نویی افزود: او باید حرف هایش را همان موقع بزند. من زمانی که با برخی اشخاص اختلاف داشتم همان موقع و زمانی که در استقلال بودم این کار را انجام دادم. مثلا در حضور آقایان علی آبادی و نفریه صحبت هایم را مطرح کردم اگر لازم باشد کدهای آن را هم می دهم ولی این خوب نیست که شما درست چند روز قبل از اینکه بازی ها می خواهد شروع شود و در این تیم حضور نداری این حرف ها را مطرح کنی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 715
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 715
بازدید ماه : 827
بازدید کل : 13141170
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7