کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: تمام هدفم این است که در بازی‌های آسیایی اینچئون وارد رینگ شوم و از امروز ق
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

تورنمنت چین مهم‌ترین رویداد قبل از اینچئون برای بوکس بود
مظاهری:‌ قول کسب مدال طلای اینچئون را می‌دهم/ در تورنمنت چین بدشانسی آوردم

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: تمام هدفم این است که در بازی‌های آسیایی اینچئون وارد رینگ شوم و از امروز قول کسب مدال طلا را می‌دهم.

خبرگزاری فارس: مظاهری:‌ قول کسب مدال طلای اینچئون را می‌دهم/ در تورنمنت چین بدشانسی آوردم
  •  

علی مظاهری  در مورد کسب نتایج تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی چین، گفت: تورنمنت بین‌المللی چین بزرگ‌ترین رویداد معتبر بعد از مسابقات جهانی و قاره‌ای محسوب می‌شود. حضور کشورهایی مثل روسیه، کوبا، اوکراین و ... در تورنمنت بین‌المللی چنین حاکی از آن است که این رقابت‌ها در بالاترین کیفیت برگزار شده است.

وی در ادامه گفت:‌ هدف ما حضور و کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی اینچئون است. حضور ما در این رقابت‌ها بسیار مهم بود،‌ چرا که در این رقابت‌ها ما توانستیم حریفان‌مان را بشناسیم و آنها را ارزیابی کنیم. به اعتقاد من یکی از بزرگترین رویدادها پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون تورنمنت بین المللی چین بود.

مظاهری در مورد اینکه بهترین‌های دنیا در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: در وزن 91 کیلوگرم بهترین‌های دنیا حضور داشتند و حریفان اصلی من روسیه و اوکراین بودند. نخستین حریفم در چین نماینده کشور هندوستان بود که نایب‌ قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگجو بود که او را شکست دادم، اما متأسفانه مقابل نماینده روسیه شکست خوردم.

مظاهری در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی را دارم و تلاش می‌کنم تا بازی‌های آسیایی این شرایط را حفظ کنم. تمام هدفم این است که در اینچئون وارد رینگ شوم و از امروز قول کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی را می‌دهم.

وی در مورد اینکه در تورنمنت چین با بدشانسی روبرو شد، گفت: دنبال بهانه‌جویی نیستم، اما روز اول ساعت یک بامداد وارد محل برگزاری مسابقات شدیم و فردای آن روز به مصاف نماینده هندوستان رفتم. من فکر می‌کنم در بازی دوم روز، روز من نبود، چرا که با تمام این حریفانم بارها مبارزه کرده و آنها را شکست داده‌ام. پس از پایان مسابقات با کادرفنی تمام حریفانم را آنالیز کردم و به این نتیجه رسیدیم که من در طول این سال‌ها بارها حریفانم را شکست داده‌ام و به همین دلیل توانایی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی را دارم.

وی در پایان گفت: ما در این رقابت‌ها یک تیم بسیار یکدلی را داشتیم. کادر فنی و فدراسیون برای این اعزام خیلی تلاش کردند و با تمام مشکلات مالی که وجود داشت تیم ملی راهی این رقابت‌ها شد و خوشبختانه ملی‌پوشان نیز پاسخ اعتماد مسئولان فدراسیون کادر فنی را دادند.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 954
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 954
بازدید ماه : 1066
بازدید کل : 13141409
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7