بازدید معاون استاندار آذربایجان غربی از اردوی تیم ملّی قایقرانی در ارومیه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


بازدید معاون استاندار آذربایجان غربی از اردوی تیم ملّی قایقرانی در ارومیه

بازدید معاون استاندار آذربایجان غربی از اردوی تیم ملّی قایقرانی در ارومیه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی عصر دیروز با حضور در سدّ شهرچای ارومیه از اردوی آمادگی تیم ملّی قایقرانی دیدار نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی عصر روز گذشته به همراه خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل کمپ تمرینی و اردویی تیم ملّی قایقرانی کشورمان در محل سدّ شهر چای ارومیه حاضر گردید و از نزدیک در جریان روند تمرینات آنان قرار گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از میزبانی ملّی پوشان قایقرانی کشور در ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی بواسطه شرایط اقلیمی منطقه و نیز برخورداری از سخت افزارهای لازم طی چند سال گذشته به یکی از قطب های مسلّم قایقرانی در کشور تبدیل شده و البته کسب نتایج ارزشمند نتیجه همّت و پشتکار ورزشکاران عزیز و ایجاد بسترهای لازم بوده است.
رادفر همچنین در ادامه از تکمیل و تجهیز کمپ قایقرانی استان در محل سدّ شهرچای ارومیه خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان و هیأت قایقرانی در آینده نزدیک شرایط بهتری را برای میزبانی اردوهای تدارکاتی و تمرینی تیم های ملّی قایقرانی فراهیم خواهیم کرد تا ورزشکاران از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قابل قبول تری برخوردار شوند.
معاون استاندار آذربایجان غربی در پایان ابراز امیدواری نمود که ملّی پوشان با آمادگی و روحیه بالایی عازم مسابقات پیش رو و بخصوص بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی شوند و پیام آور عزّت و افتخار ملّی و شادی مردم عزیز کشورمان شوند.
علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با اشاره به حضور 11 ملّی پوش شایسته کشورمان از استان آذربایجان غربی در مراحل پایانی اردوهای آمادگی پیش از المپیک آسیایی اینچئون گفت: امیدواریم به فضل الهی و حمایتهای مسئولین ارشد استان و با توجه به برگزاری چندین اردوی مطلوب در ارومیه شاهد درخشش جوانان شایسته استان و کشور عزیزمان در این دوره از مسابقات باشیم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 329
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 13140790
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7