عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: متاسفانه گره کور وزن ۵۹ کیلوگرم در تورنمنت لهستان باز نشد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نمی‌دانم چرا سوریان در یک وزن بالاتر روی تشک رفت
مشتاقی: گره کور ۵۹ کیلو باز نشد/ کشتی‌گیر نمی‌تواند تعیین تکلیف کند

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: متاسفانه گره کور وزن ۵۹ کیلوگرم در تورنمنت لهستان باز نشد.

خبرگزاری فارس: مشتاقی: گره کور ۵۹ کیلو باز نشد/ کشتی‌گیر نمی‌تواند تعیین تکلیف کند
  •  

بهرام مشتاقی  در خصوص حضور حمید سوریان در وزن 66 کیلوگرم تورنمنت لهستان گفت: متاسفانه من در آنجا حضور نداشتم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که سوریان در یک وزن بالاتر روی تشک رفت. شورای فنی تصمیم گرفته بود سوریان در وزن اول کشتی بگیرد تا گره 59 کیلوگرم باز شود.

وی ادامه داد: البته سوریان با طلایی که گرفت نشان داد یک سر و گردن از هم‌وزن‌های خودش بالاتر است. تصمیم، تصمیم درستی بود تا سوریان فشار زیادی متحمل نشود، اما انتظار داشتیم گره کور 59 کیلو باز شود و نفرات مورد‌نظر خودمان را برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی بشناسیم؛ هرچند که نظر ما حضور سوریان در جهانی است.

مشتاقی در پاسخ به این سوال که آیا اگر سوریان در 59 کیلوگرم هم کشتی می‌گرفت همین نتیجه را کسب می‌کرد، گفت: البته نفرات بهتری در 59 در تورنمنت لهستان حضور داشتند و در 66 کیلو نفرات سرشناسی حضور نداشتند. اگر در این وزن کشتی می‌گرفت بهتر بود. شاید تدبیر کادر فنی این بود که سوریان قبل از مسابقات جهانی با مدعیان وزنش روبرو نشود.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا عملکرد و تصمیم شورای فنی خدشه‌دار نمی‌شود، گفت: تصمیم شورای فنی درست بود، به هر حال یک کمبودی در این بین مطرح است و قبول دارم که تصمیم شورای فنی زیر سوال رفته است، اما باید در این رابطه جلسه‌ای بگذاریم و تکلیف را مشخص کنیم.

مشتاقی در خصوص اوزان 66، 71 و 74 کیلوگرم و اظهارات کشتی‌گیران در خصوص عدم حضور در انتخابی گفت: کشتی‌گیر نمی‌تواند به تیم ملی خط‌مشی بدهد و هرکجا کادر فنی بگوید باید کشتی بگیرد. در گذشته هم همین بوده است، کشتی‌گیر تا لحظه آخر باید منتظر تصمیم کادر فنی بماند؛ حتی اگر قهرمان جهان باشد. منافع ملی ارجحیت دارد و کشتی‌گیر نمی‌تواند در این باره تعیین تکلیف کند.

-



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت12:58---1 مرداد 1393

وب سايتت حرف نداره.اگه مايل به تبادل لينک با وبلاگ من که پيج رنک3 گوگل رو داره بودي منو با نام روانشناسي لينک کن و در قسمت نظرات وبلاگ يا تماس با ما خبرم کن.ضمنا وبلاگ من واسه بار سوم به عنوان وبلاگ منتخب ميهن بلاگ انتخاب شد که ميتونيد از سايت ميهن بلاگ قسمت وبلاگ منتخب ببينيد که وبلاگي تحت عنوان وبلاگ تخصصي روانشناسي هست که اون وبلاگ منه
هدف ما آموزش زندگي بهتر به ديگران هست.خوشحال ميشم شما هم تو اين مهم سهمي داشته باشيد
www.ravanshena30.mihanblog.com

لطفا ما را با اين آدرس لينک کنيد
www.ravanshena30.ir

لينک معرفي وبلاگ ما به عنوان وبلاگ منتخب ميهن بلاگ
http://blogs.mihanblog.com/post/category/7


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 13140631
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7