رئیس فدراسیون بوکس گفت: اسامی 7 نفر را به وزیر ورزش اعلام کرده‌ایم که از بین آنها قرار است 5 نفر را
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
از عملکرد تیم ملی بوکس در تورنمنت چین راضی هستیم
ناطق‌نوری: گودرزی اعضای هیات رئیسه فدراسیون را انتخاب خواهد کرد/ 7 نفر را معرفی کردیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: اسامی 7 نفر را به وزیر ورزش اعلام کرده‌ایم که از بین آنها قرار است 5 نفر را به عنوان اعضا هیات رئیسه انتخاب کنند.

خبرگزاری فارس: ناطق‌نوری: گودرزی اعضای هیات رئیسه فدراسیون را انتخاب خواهد کرد/ 7 نفر را معرفی کردیم
  •  

احمد ناطق‌نوری  در مورد کسب نتایج تیم‌ ملی بوکس در تورنمنت بین‌ المللی چین اظهار داشت: تیم‌ ملی بوکس نتایج قابل قبولی را در تورنمنت بین‌المللی چین کسب کرد، هر چند که ملی‌پوشان فرصت کمی را برای حضور در این رقابت‌ها داشتند، اما مقابل تیم‌های قدری که در این مسابقات حضور داشتند توانستند نتایج خوبی را کسب کنند. روسیه، کوبا، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و خیلی از کشورهای آسیایی که حرفی برای گفتن دارند در تورنمنت چین وارد رینگ شدند.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه گفت: تیم ما با تمرینات کم و پرفشاری که داشت توانست عنوان سومی در این رقابت‌ها را کسب کند. فکر می‌کنم پیش از آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون ملی‌پوشان محک خوبی خوردند. ما در حال رایزنی هستیم تا برای بالا رفتن سطح فنی بوکسورهای تیم ملی اردوی مشترکی را با ایتالیایی‌ها هرچه زودتر فراهم کنیم.

احمد ناطق‌نوری با اشاره به اینکه از عملکرد ملی پوشان در تورنمنت چین رضایت دارد، خاطرنشان کرد: عملکرد همه بچه‌ها برای ما قابل قبول است، اما نفراتی که در اوزان سبک مبارزه می‌کنند هنوز خودشان را پیدا نکرده‌اند، به نظرم با اعزام آنها به مسابقات مختلف و کسب تجربه این مشکل هم به زودی رفع خواهد شد. کادر فنی و ملی‌پوشان امتحان خود را به خوبی در تورنمنت بین‌المللی چین پس دادند و ما از عملکرد آنها راضی هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: برنامه ما به این صورت است که تا آخرین لحظه همه نفرات حاضر در اردوها را حفظ کنیم و در لحظات پایانی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به هر حال تکلیف هیات رئیسه فدراسیون بوکس چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: ما 7 نفر را به عنوان اعضا هیات رئیسه انتخاب کرده‌ایم و اسامی آنها را به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده‌ایم. مسئولان وزارت ورزش نیز طی چند روز آینده به جمع‌ بندی نهایی خواهند رسید و از بین اسامی‌ای که ما به آنها اعلام کرده‌ایم 5 نفر را به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب خواهیم کرد.

ناطق‌نوری در پاسخ به این سؤال که تکلیف دبیر فدراسیون همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و چه زمانی دبیر جدید مشخص خواهد شد گفت: هنوز دبیر فدراسیون را مشخص نکرده‌ایم و قطعا تا پایان ماه مبارک رمضان تکلیف دبیر فدراسیون نیز مشخص خواهد شد.

  تیم ملی بوکس ایران در پایان تورنمنت بین‌ المللی چین با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز و 16 امتیاز عنوان سومی در این دوره از مسابقات را کسب کرد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1082
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1082
بازدید ماه : 1194
بازدید کل : 13141537
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7