سرمربی تیم‌ ملی بوکس گفت: عملکرد بوکسورهای ایرانی در تورنمنت بین‌المللی چین بی نظیر بود و این موضوع
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بوکسورهای ایرانی برای رسیدن به مدال نیاز به مسابقات برون مرزی دارند
احدی: عملکرد بوکسورها در چین بی نظیر بود/ دیگر زمان تمرین کردن نیست

سرمربی تیم‌ ملی بوکس گفت: عملکرد بوکسورهای ایرانی در تورنمنت بین‌المللی چین بی نظیر بود و این موضوع را داوران، اعضا هیات ژوری و کارشناسان حاضر در مسابقات نیز تایید می‌کنند.

خبرگزاری فارس: احدی: عملکرد بوکسورها در چین بی نظیر بود/ دیگر زمان تمرین کردن نیست
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، تورنمنت بین‌المللی چین با حضور 120 بوکسور از 16 کشور دنیا در حالی از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده بود که تیم ملی بوکس ایران با ترکیب 9 بوکسور راهی این رقابت‌ها شد و با کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز و 16 امتیاز و عنوان سومی به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها با حضور 17 تیم تا روز(شنبه) 28 تیرماه ادامه داشت. البته چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌ بودند.

اکبر احدی ، پس از کسب عنوان سومی تیم‌ ملی بوکس در تورنمنت بین‌المللی چین اظهار داشت: از عملکرد ملی‌پوشان در این رقابت‌ها واقعا راضی هستم. آنها استثنایی و بی‌نظیر مقابل حریفان خود مبارزه کردند. اعضای هیات ژوری، داوران و کارشناسان حاضر در این مسابقات عملکرد ملی‌پوشان ایرانی را تحسین می‌کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل شکست احسان روزبهانی و علی مظاهری در این رقابت‌ها چه بود، گفت: حریفان روزبهانی و مظاهری در این رقابت‌ها واقعا سرسخت بودند و حتی در پایان مسابقات شاهد بودیم که آنها عنوان نخست اوزان خود را کسب کردند. علی مظاهری مقابل نماینده روسیه شکست خورد که حریفش قهرمان روسیه بود. او تمام تلاشش را کرد، اما مقابل حریف خود شکست خورد. احسان روزبهانی نیز مقابل نماینده کره‌جنوبی مبارزه کرد که در پایان عنوان بهترین بوکسور و کاپ تکنیک را به حریف روزبهانی دادند.

سرمربی تیم‌ ملی در ادامه خاطرنشان کرد: احسان روزبهانی مدت‌ها است که از بوکس آماتور فاصله گرفته و او تلاش می‌کند تا با حضور در این مسابقات دوباره به روزهای اوج خود بازگردد، اما در این رقابت‌ها مقابل بوکسوری شکست خورد که واقعا حریف سرسختی بود. امیدوارم تا زمان باقیمانده تا بازی‌های آسیایی اینچئون به شرایط ایده‌آل برسد.

احدی در پاسخ به این سؤال که آیا شکست و پیروزی در این تورنمنت‌ها تاثیری در انتخاب بوکسورها برای اعزام به بازی‌های آسیایی خواهد داشت یا خیر، گفت: صددرصد در انتخاب بازیکنان برای اعزام به بازی‌های آسیایی تاثیر خواهد داشت. ما آنها را در این رقابت‌ها محک می‌زنیم تا بیشتر از عملکرد آنها باخبر شویم. برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هنوز 50 روز زمان داریم و زود است که بخواهیم تکلیف نفرات اعزامی را مشخص کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پس از بازگشت به کشورشان دوباره به تورنمنت‌های دیگر اعزام خواهند شد گفت: تیمهای حاضر در این مسابقات به عنوان مثال قزاقستان و تاجیکستان پس از بازگشت به کشورشان بعد از استراحتی کوتاه در تورنمنت دیگری حضور پیدا خواهند کرد و فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی است که آنها برای آماده‌ سازی نفرات خود جهت حضور در بازی‌های آسیایی گرفته‌اند. به اعتقاد من دیگر زمان تمرین کردن نیست و بوکسورها باید برای بالا رفتن مهارتشان در تورنمنت‌های مختلف حضور پیدا کنند. ملی‌پوشان ایرانی برای رسیدن به مدال نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 13140632
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7