سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم نیاز داریم و این کشتی‌گیر در همین وز
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
انتخابی درون اردویی تکلیف وزن سوم را مشخص خواهد کرد
پازاج: به عبدولی در 71 کیلوگرم نیاز داریم/ او در این وزن کشتی می‌گیرد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم نیاز داریم و این کشتی‌گیر در همین وزن کشتی خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: پازاج: به عبدولی در 71 کیلوگرم نیاز داریم/ او در این وزن کشتی می‌گیرد
  •  

احد پازاج ، درباره بازگشت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشبختانه به نظر می‌رسد سوءتفاهمات در خصوص عبدولی حل شده است. عبدولی به اردو برگشته و تمرینات خود را آغاز کرده است، اما منتظر اعلام رأی نهایی کمیته انضباطی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که این کشتی‌گیر در نهایت در چه وزنی به میدان خواهد رفت، گفت: به عبدولی در وزن 71 کیلوگرم نیاز داریم و او نیز در همین وزن به میدان خواهد رفت.

پازاج در خصوص اینکه با توجه به این موضوع تکلیف مدعی این وزن که قرار بود بیابانگرد و عبدولی در تورنمنت لهستان کشتی بگیرند، چه می‌شود، گفت:‌ به احتمال زیاد برای این نفرات انتخابی درون اردویی خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص عدم اعزام اخلاقی، علیاری و رضایی به لهستان، گفت: نیازی نبود این کشتی‌گیران اعزام شوند. با توجه به اینکه دوره آمادگی را طی می‌کنند و از برنامه‌ریزی عقب‌ترند، تشخیص دادیم اعزام نشوند.

پازاج در  خصوص اینکه درباره وزن 98 کیلوگرم چه تصمیمی می‌گیرند و قرار است در این وزن هم انتخابی درون اردویی برگزار شود یا خیر، گفت:‌ نیازی به انتخابی درون اردویی نیست و بر اساس جریان تمرینات و روند آمادگی این کشتی‌گیران یکی را برای بازی‌های آسیایی و یکی را برای مسابقات جهانی انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره مصدومیت امید نوروزی گفت: نوروزی از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است، اما چندان جدی نیست و می‌تواند تمرینات را ادامه دهد. خوشبختانه روند خوبی را طی می‌کنیم و مشکل خاصی نداریم. امیدواریم تا مدت باقیمانده تا مسابقات جهانی به مرز آمادگی برسیم.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7