سومین روز از تورنمنت بین‌المللی چین در حالی فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد که سه نفر از نمایندگان ک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تورنمنت بین‌المللی بوکس-چین
سپهوند، روزبهانی و گل‌آرا فردا برای مدال برنز وارد رینگ می‌شوند

سومین روز از تورنمنت بین‌المللی چین در حالی فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد که سه نفر از نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز وارد رینگ خواهند شد.

خبرگزاری فارس: سپهوند، روزبهانی و گل‌آرا فردا برای مدال برنز وارد رینگ می‌شوند
  •  

، تورنمنت بین‌المللی چین با حضور 120 بوکسور از 16 کشور دنیا در حالی از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده که تیم ملی بوکس ایران نیز با ترکیب 9 بوکسور در این مسابقات شرکت کرده‌ است.

این رقابت‌ها در غالب 17 تیم تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت و چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

فردا سومین روز از این رقابت‌ها در حالی پیگیری خواهد شد که فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم با نماینده تایلند بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی مدال برنز او قطعی خواهد شد.

احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم نیز به مصاف نماینده روسیه خواهد رفت و در صورت شکست حریف خود مدال برنز او نیز قطعی خواهد شد.

مجید سپهوند نماینده وزن 91+ کیلوگرم نیز باید به مصاف نماینده اوکراین برود و در صورت پیروزی مقابل حریف خود مدال برنز او نیز قطعی خواهد شد.

امروز در دومین روز از مسابقات نیز در وزن 69 کیلوگرم امین قاسمی‌پور با شکست نماینده انگلیس به مرحله بعدی صعود کرد و دو روز دیگر باید با نماینده اوکراین مبارزه کند.

در وزن 75 کیلوگرم نیز سجاد محرابی با شکست نماینده چین تایپه دو روز دیگر باید به مصاف نماینده چین برود، اما در وزن 64 کیلوگرم دانا اسماعیل‌زاده در نخستین دیدار خود مقابل نماینده اوکراین شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

مظاهری نیز در نخستین روز از این مسابقات نماینده هندوستان را شکست داد و دو روز دیگر نیز باید در وزن 91 کیلوگرم به مصاف بوکسور تیم ملی روسیه برود.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 13140500
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7