نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت: روز جمعه سه نفر از جودوکاران را برای حضور در اردوی سوچی به اردوی مشترک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مربیان کره‌ای در بخش نوجوانان و جوانان فعالیت خواهند کرد
میراسماعیلی: سه ملی‌پوش را به اردوی مشترک اعزام می‌کنیم/ 24 تیرماه روز تاریک و تلخ برای جودوی ایران است

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت: روز جمعه سه نفر از جودوکاران را برای حضور در اردوی سوچی به اردوی مشترک اعزام خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: سه ملی‌پوش را به اردوی مشترک اعزام می‌کنیم/ 24 تیرماه روز تاریک و تلخ برای جودوی ایران است
  •  

آرش میراسماعیلی، در مورد زمان ورود مربیان کره شمالی به ایران اظهار داشت: مربیان کره شمالی شنبه‌ شب وارد تهران می‌شوند. ما تقریبا از چند ماه گذشته رزومه این مربیان را بررسی کرده بودیم و سرانجام به این نتیجه رسیدیم که آنها برای فعالیت در رده پایه‌ در کشور ما حضور پیدا کنند. البته یکی از مربیان را با توجه به شناختی که داشتیم خودمان انتخاب کردیم، اما نفر دوم را مسئولان فدراسیون جودوی کره شمالی به ما معرفی کردند و پس از بررسی رزومه تصمیم گرفتیم هر دوی آنها را برای همکاری به ایران دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ماموریت آنها در جودوی ایران در چه بخشی خواهد بود، گفت: ما سعی داریم این دو مربی در رده پایه‌های نوجوانان و جوانان فعالیت کنند و از آنها به عنوان مربی تمرین دهنده در رده بزرگسالان نیز استفاده کنیم.

میراسماعیلی در مورد اعزام سه جودوکار به اردوی مشترک سوچی روسیه،‌گفت: مولایی، قاسمی‌نژاد و محجوب را روز جمعه به مدت 10 روز راهی اردوی مشترک روسیه خواهیم کرد. البته مابقی نفراتی که در اردوها هستند را پس از پایان اردوی روسیه به قزاقستان اعزام خواهیم کرد. پس از اعزام جودوکاران به روسیه اردوی تیم‌ ملی تعطیل نخواهد شد.

میراسماعیلی در مورد چهارمین سالگرد سقوط هواپیمایی که جودوکاران سرنشین آن بودند گفت:  24 تیرماه بدون شک برای جامعه جودو روزی تاریک و تلخ به شمار می رود، چرا که هواپیمایی کاسپین که از تهران عازم ایروان بود دچار سانحه شد و در حوالی قزوین سقوط کرد. در این سانحه هوایی هر 168 سرنشین هواپیما من جمله اعضای تیم ملی جودو نوجوانان جان خود را از دست دادند. این ضایعه بزرگ برای همیشه در ذهن اهالی جودو باقی خواهد ماند. ما در آن اتفاق تلخ پشتوانه‌های جودوی کشورمان را از دست دادیم. به هر حال از دست دادن آنها باعث نمی‌شود که جامعه جودو آنها را فراموش کند و این اتفاق تلخ را به عنوان یکی از اعضا خانواده جودو به خانواده های مصیبت دیده و جامعه جودو کشور عموم مردم کشورمان تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی طلب می نمایم.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 13140670
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7