بسکتبال کاپ آسیا - چین برتری ایران مقابل هند/ پایان دور مقدماتی برای بلندقامتان با سه پیروزی و یک شک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بسکتبال کاپ آسیا - چین
برتری ایران مقابل هند/ پایان دور مقدماتی برای بلندقامتان با سه پیروزی و یک شکست

تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین بازی دور مقدماتی در کاپ آسیا مقابل هند به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: برتری ایران مقابل هند/ پایان دور مقدماتی برای بلندقامتان با سه پیروزی و یک شکست
  •  

ب ، در آخرین روز دور مقدماتی پنجمین دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسیا که در ووهان چین در حال برگزاری است امروز و از ساعت 9 تیم ملی کشورمان مقابل هند به میدان رفت که در پایان 62 بر 49 به پیروزی رسید.

مهمد بچیروویچ با ترکیب سامان ویسی،  بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی وارد میدان شد.

هندی‌ها که در این تورنمنت نمایش خوبی را داشته و با شکست چین میزبان شگفتی ساز شده بودندند در مقابل ایران هم همان طور که انتظار می‌رفت با انگیزه بالایی بازی را آغاز کردند.

برخلاف هندی‌ها تیم ملی کشورمان در ابتدای مسابقه برنامه خاصی از خود نداشت و پرتاب‌های بی هدف و توپ‌های از دست رفته در کوارتر اول و دوم زیاد بود و بچیروویچ هم همانند بازی‌های گذشته تعویض‌های پیاپی را در دستور کار خود داشت تا بازیکنان خود را آزمایش کند.

هندی‌ها در یک بازی برتر موفق شدند کوارتر اول را با نتیجه 20 بر 13 پیروز شوند، اما در اواسط کوارتر دوم هماهنگی بین بازیکنان کشورمان بیشتر شد و توانستند اختلاف را به حداقل برسانند و این کوارتر را 13 بر 9 به برتری برسند. در اواخر 10 دقیقه دوم حامد حدادی که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود پس از برخوردی که داشت، از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به بیرون رفت.

در کوارتر دوم کاردوست جای حدادی وارد میدان شد. تیم ملی در این کوارتر با برنامه بازی را آغاز کرد و ضمن جبران امتیازات عقب افتاده بازی را در اختیار گرفت و از حریف پیش افتاد.

حدادی دوباره وارد میدان و در دفاع و حمله به خوبی بازی می کرد و امتیازات خوبی را هم کسب کرد و موجبات برتری 22 بر 7 در این کوارتر را برای ایران رقم زد.

در کوارتر چهارم نیز برتری از آن ملی پوشان کشورمان بود و هندی‌ها برخلاف کوارتر اول و دوم حرفی برای گفتن نداشتند و با خطاهای زیاد سعی می‌کردن بازیکنان کشورمان را متوقف کنند.

تیم ملی کشورمان در این کوارتر با حساب 14 بر 13 به برتری رسید تا بازی در مجموع 4 کوارتر با نتیجه 62 بر 49 به سود ایران خاتمه پیدا کند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 275
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 275
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 13140724
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7