اعزام پر از مشکل تيم ملي جوجيتسو به مسابقات جهاني اتريش؛
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اعزام پر از مشکل تيم ملي جوجيتسو به مسابقات جهاني اتريش؛

يکي از ملي پوشان: يک هفته فقط به ما تن ماهي مي دادند!

تيم ملي جوجيتسو ايران در حالي با دو مدال برنز از مسابقات جهاني اتريش به کشور بازگشت که اين اعزام با مشکلات مختلف همراه بوده، از اخذ بخش قابل توجه هزينه هاي سفر از ملي پوشان تا تغذيه نامناسب ورزشکاران!

به گزارش "رزم نيوز"، رقابتهاي جوجيتسو قهرماني جهان در حالي هفته گذشته در شهر وين پايتخت اتريش به پايان رسيد که تيم ملي کشورمان با کسب دو مدال برنز به کار خود پايان داد که در مقايسه با عملکرد سال گذشته اين تيم (يک طلا، يک نقره و دو برنز) با افت قابل توجهي همراه است.

علاوه بر نزول تيم کشورمان از لحاظ مدالي، يک سري مشکلات و اتفاقات عجيب نيز پيرامون اين تيم رخ داد که باعث اعتراض ملي پوشان اين رشته رزمي شده است. در همين ارتباط  يکي از اعضاي تيم ملي به برخي مسائل اشاره کرد. او که نمي خواست نامش فاش شود، اما اين را هم اعلام کرد که در گفتگويي حضوري در خصوص مشکلات اعزام به اتريش سخن خواهد گفت.

اين ملي پوش ابتدا به اخذ بخش قابل توجهي از هزينه هاي سفر توسط ملي پوشان اشاره کرد و اظهار داشت: از تمامي بچه ها مبالغ سفر اخذ شد و اين در حالي است که ما به عنوان تيم ملي جوجيتسو ايران در مسابقات جهاني اتريش شرکت کرديم. واقعا در کجاي دنيا از ورزشکاران تيم ملي پول مي گيرند؟

وي همچنين در مورد مشکلات پيش آمده در کشور اتريش اشاره کرد و گفت: بچه هاي تيم ملي را در يک هتل نامناسب اسکان داده بودند و حتي غذاي معمولي نيز در اختيار ملي پوشان نمي گذاشتند. ما در طول يک هفته اقامت در اتريش فقط  تن ماهي مي خورديم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7