ووشوکار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی گفت: بهترین‌های ایران در اردو حضور دارند و قطعا نتایج خوبی در انتظار
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تلاش می‌کنم هر چه زودتر دوران مصدومیتم به پایان برسد
فضلی: نتایجی بهتر از چهار سال قبل در انتظار ووشو است/ تیم آماده‌ای راهی اینچئون می‌شود

ووشوکار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی گفت: بهترین‌های ایران در اردو حضور دارند و قطعا نتایج خوبی در انتظار تیم ملی در بازی‌های آسیایی است.

خبرگزاری فارس: فضلی: نتایجی بهتر از چهار سال قبل در انتظار ووشو است/ تیم آماده‌ای راهی اینچئون می‌شود
  •  

، امیرفضلی قهرمان سال 2013 جهان در مالزی، که چندی است با آسیب دیدگی زانو دست و پنجه نرم می کند در نهایت شانس حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را از دست داد. او با تصمیم پزشکان ناچار است زانوی مصدوم خود که دچار پارگی رباط صلیبی شده است را به تیغ جراحان بسپارد.

امیر فضلی ، در مورد اینکه ناچار است به دلیل مصدومیتی که برایش در اردوها رخ داده مدتی را به دور از اردوها باشد گفت: متاسفانه با مصدومیتی که برای من در اردوهای تیم ملی رخ داد حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را از دست دادم. حالا برای بازگشت به دوران گذشته با تصمیم پزشکان قرار است هفته آینده رباط صلیبی پایم جراحی شود.

وی در ادامه افزود: پزشکان در صحبت‌های اولیه خود اعلام کردند که پس از جراحی زانوی پایم ناچارم نزدیک به 6 ماه از میادین دور باشم و تمرینات خود را کنار بگذارم. البته تمام تلاشم را می‌کنم تا به سرعت به اوج باز گردم و بتوانم مبارزات خوبی را داشته باشم.

ووشوکار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از جراحی زمان زیادی را باید استراحت کنم و این موضوع باعث می‌شود که از دوران اوج فاصله بگیرم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا به نیم فصل دوم لیگ برتر برسم و با مبارزه در مسابقات لیگ برتر هر چه زودتر به اوج بازگردم.

وی در مورد پیش بینی کسب نتیجه تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تیمی که از ایران قرار است به بازی‌های آسیایی اعزام شود خیلی آماده به نظر می‌آید و کادر فنی نیز قول داده که بهترین نتیجه را در کره جنوبی کسب کند، نتیجه‌ای که حتی بهتر از چهار سال گذشته باشد. به اعتقاد من بهترین‌های ووشوی ایران در اردوی تیم ملی حضور دارند و قطعا نتایج خوبی در انتظار تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی است.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7