سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: اگر بتوانیم امسال در جمع سه تیم برتر مسابقات جهانی قرار بگیری
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سیدمراد محمدی در گفت‌وگو با فارس:
اگر جزو 3 تیم برتر جهان باشیم کار بزرگی کرده‌ایم/ تنها دغدغه‌مان آمادگی روانی بچه‌ها در روز مسابقه است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: اگر بتوانیم امسال در جمع سه تیم برتر مسابقات جهانی قرار بگیریم کار بزرگی کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: اگر جزو 3 تیم برتر جهان باشیم کار بزرگی کرده‌ایم/ تنها دغدغه‌مان آمادگی روانی بچه‌ها در روز مسابقه است
  •  

سیدمراد محمدی ، در خصوص آمادگی آزادکاران نوجوان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: بچه‌ها شرایط خوبی دارند و از نظر بدنی عالی هستند. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا زمان مناسبی در اختیار داشتیم و خوب کار کردیم؛ فقط مانده روز مسابقات.

وی ادامه داد: متاسفانه برای مسابقات آسیایی زمان کافی نداشتیم، اما با برنامه‌ریزی که انجام دادیم بعد از آن رقابت‌ها به اهداف‌مان رسیدیم. در تمام 10 وزن، کشتی‌گیران جدیدی را روانه مسابقات می‌کنیم که این موضوع کار ما را سخت می‌کند چون از تجربه کافی برخوردار نیستند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: حس می‌کنم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی کسب کنیم، اما باید قبول کنیم که تیم به مراتب ضعیف‌تری نسبت به سال قبل داریم. بچه‌ها در این رده سنی حساس هستند و نتایج قابل پیش‌بینی نیست. تنها دغدغه ما استرس روز مسابقه است که بچه‌ها نتوانند فشار و استرس ناشی از آن را تحمل کند. با این وجود اگر بتوانیم جزو سه تیم برتر جهان باشیم کار بزرگی کرده‌ایم؛ هر چند که خودم خیلی امیدوارم.

محمدی با بیان اینکه آمادگی روانی در این رده سنی بسیار مهم است، تصریح کرد: از نظر امکانات و تدارکات نسبت به سال قبل مشکلی نداشتیم و شرایط عالی بود. از مردم می‌خواهم دعا کنند تا بچه‌ها مزد زحمات‌شان را در این ماه‌ها بگیرند. کشورهای روسیه و آذربایجان رقیبان همیشگی ما هستند و اگر بتوانیم در جمع سه تیم برتر قرار بگیریم کار بزرگی کرده‌ایم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 13140600
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7