مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر فرکی در فولاد می‌ماند، من هم در این تیم باقی می‌ماندم چرا که
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
سپاهان از سال گذشته به دنبال من بود
پریرا: فرکی در فولاد می‌ماند، من هم می‌ماندم/ بعد از بازی با آرژانتین نگاه‌ها به فوتبال ایران عوض شد

مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر فرکی در فولاد می‌ماند، من هم در این تیم باقی می‌ماندم چرا که دوست دارم جایی که او هست من هم باشم.

خبرگزاری فارس: پریرا: فرکی در فولاد می‌ماند، من هم می‌ماندم/ بعد از بازی با آرژانتین نگاه‌ها به فوتبال ایران عوض شد
  •  

، لوسانیو پریرا مندز ملقب به شیمبا مهاجم برزیلی و سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان به سپاهان اصفهان پیوست تا فوتبالش را در این تیم زردپوش  ادامه دهد.

این بازیکن برزیلی قبل از سفرش به ترکیه برای ملحق شدن به کاروان تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: تو از بازیکنان محبوب فولاد خوزستان بودی،‌ چه شد که از این تیم جدا شدی؟

خب، مثل هر بازیکن دیگری که دوست دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند من هم این علاقه را داشتم و از زمانی که به ایران آمدم از همه می‌شنیدم که پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم‌های بزرگ و پرهواداری هستند و همه بازیکنان علاقه دارند که در این تیم‌ها توپ بزنند و وقتی پیشنهاد سپاهان به من شد آن را پذیرفتم تا در این تیم خوب به بازی‌ام ادامه دهم.

فارس: چه زمانی از سپاهان پیشنهاد دریافت کردی؟ 

سال گذشته که لیگ ایران تمام شد از سوی باشگاه سپاهان پیشنهاد دریافت کردم اما حسین فرکی من را به فوتبال ایران آورده بود و من به او خیلی علاقه داشتم و به مدیر برنامه‌هایم گفتم که هر کجا فرکی باشد من هم به این تیم خواهم رفت چرا که دوست دارم با او کار کنم و از آنجایی که فرکی سال قبل هم در فولاد ماند من هم در این تیم ماندم و زمانی که در فصل گذشته او از فولاد جدا شد من هم از مسئولان این باشگاه و فرکی اجازه گرفتم و از این تیم جدا شدم، اگر فرکی در فولاد می‌ماند من باز هم در این تیم به فوتبالم ادامه می‌دادم.

فارس: با خلیلیان در برزیل توافق کردی یا در اصفهان به نتیجه رسیدی؟

صحبت‌های ما در برزیل نهایی شد چرا که بعد از بازی با السد قطر فرصتی برای ماندن در ایران نداشم و باید به مرخصی می‌رفتم و وقتی خلیلیان به برزیل آمد آنجا با هم صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. 

فارس: گفته می‌شود مبلغ قرارداد تو 650هزار دلار است، خودت این مبلغ را تأئید می‌کنی؟ 

نه چنین مبلغی صحت ندارد و من فقط می‌توانم بگویم که کمی بیشتر از فولاد از سپاهان پول گرفتم اما نمی‌توانم رقم دقیق آن را بگویم. تا جایی که من می‌دانم باشگاه‌های ایرانی حق پرداخت چنین پول‌هایی را به بازیکنانشان ندارند.

فارس: در سپاهان به دنبال چه هدفی هستی و می‌خواهی از این تیم به کجا برسی؟

در هر تیمی که حضور دارم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و در فولاد هم شرایط همینگونه بود و به کمک فرکی، مسئولان و هواداران فولاد بهترین عملکرد را داشتم و دوست دارم که در سپاهان هم شرایط  همینگونه باشد. به دنبال این هستم که همانند فولاد همه توانم را برای سپاهان بگذارم تا بازی‌های درخشانی مثل آن زمان و یا حتی بهتر انجام دهم.

فارس: فکر می‌کنی در سپاهان هم می‌توانی مثل فولاد موفق باشی؟

باید بگویم که از زمانی که وارد مجموعه سپاهان شدم همه چیز را خوب و منظم دیدم و احساسم این است که اینجا هم می‌توانم قهرمان شوم. البته با توجه به حضور هافبک‌های خوب در سپاهان به آقای گلی هم در این تیم فکر می‌کنم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1024
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1024
بازدید ماه : 1136
بازدید کل : 13141479
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7