سرمربی سابق تیم ملی گفت: برخلاف کارلوس کی‌روش، من برای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۰
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برانکو در گفت‌وگو با فارس:
ایران در برزیل برای صعود جاه‌طلب نبود/ برخلاف کی‌روش فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم ملی نداشتم

سرمربی سابق تیم ملی گفت: برخلاف کارلوس کی‌روش، من برای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ فرصت کافی در اختیار نداشتم.

خبرگزاری فارس: ایران در برزیل برای صعود جاه‌طلب نبود/ برخلاف کی‌روش فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم ملی نداشتم
  •  

، وقتی صحبت از برانکو ایوانکوویچ می‌شود اهالی فوتبال بیشتر از هر زمان دیگری به یاد جام جهانی 2006 آلمان و نتایج تیم ملی در این رقابت‌ها می‌افتند؛ نتایجی که شاید بتوان به خوبی آن را با نتایج تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل و دوران کارلوس کی‌روش مقایسه کرد.

برانکو یا همان آقای پروفسور سال‌ها هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و شاید به همین دلیل هیچ کارشناسی بهتر از این مربی کروات نتواند در خصوص نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل به کارشناسی پرداخته و اظهار نظر کند.

سرمربی پیشین ایران در جام جهانی 2006 معتقد است که تیم ملی تحت هدایت کی‌روش برای صعود به دور بعدی جام جهانی به اندازه کافی جاه طلب نبود و انگیزه و میل به صعود نداشت.

با برانکو در گفت و گویی تفصیلی از نتایج جام جهانی 2014 آغاز کرده و به مقایسه آن به نتایج دوران خودش پرداختیم و در نهایت به این سؤال رسیدیم که چرا هیچ وقت دیگر او به ایران بازنگشت و او نیز به خوبی وقت گذاشت و پاسخگوی سؤالات خبرنگار  شد تا ماحصل آن گفت و گویی با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سال‌های نه چندان دور تیم ملی ایران باشد.

در زیر اظهارات برانکو با  را می خوانیم؛

فارس: بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی دنبال کردید؟

بله؛ تمام مسابقات را دیدم. اتفاقاً بازی‌های ایران را با دقت بیشتری تماشا کردم چون علاقه داشتم عملکرد تیم ملی ایران را در جام جهانی 2014 ببینم.

فارس: چه ارزیابی از تیم‌های همگروه ایران و شاگردان کارلوس کی‌روش دارید؟

در گروهی که ایران بود، همانطور که پیش‌بینی می‌شد تیم‌های آرژانتین و نیجریه از گروه صعود کردند، اما نباید از عملکرد و پتانسیل بالای بوسنی برای صعود غافل شد. اگر دیدارهای این گروه را آنالیز کنیم، مشخص می‌شود که تیم ملی بوسنی مقابل آرژانتین و نیجریه عملکرد بسیار خوبی داشت به خصوص در دیدار با نیجریه که بحث ناداوری برای بوسنی به وجود آمد و به نوعی حقش خورده شد. اما در بازی آخر بوسنی مقابل ایران قصد داشت از اعتبارش دفاع کرده و حریفش را شکست داد.

با این تفاسیر من بوسنی را شانس صعود می‌دانستم اما ناداوری و بدشانسی گریبانگیر این تیم شد.

فارس: به عنوان سرمربی سابق تیم ملی ایران، عملکرد ایران از لحاظ فنی را چطور دیدید؟

تیم ملی ایران با شرایطی به جام جهانی رفت که از شانس کمی برای صعود برخوردار بود اما به نظر بنده ایران در برزیل به لحاظ تیمی به خوبی عمل کرد و به نوعی سازماندهی دفاعی خوبی داشت.

ایران در اولین دیدار مقابل نیجریه از لحاظ کارهای دفاعی فوق‌العاده بود و توانست قدرت فیزیکی و سرعتی حریف آفریقایی را مهار کند و در بازی آرژانتین هم عالی کار کرد و حتی شانس گلزنی هم داشت، به نظرم عملکرد بد ایران در دیدار سوم بود و به این دلیل این صحبت را می‌کنم که ایران شانس صعود را داشت اما دفاعی بازی کرد.

 

فارس: چرا فکر می کنید که ایران مقابل بوسنی ضعیف کار کرد؟

ایران در بازی آخرش مقابل بوسنی شانس بالایی برای صعود داشت پس زمانی که شما چنین شانسی دارید باید بهترین استفاده را هم از چنین فرصتی ببرید.

این فرصت خوبی بود و اگر ایران، می‌توانست بوسنی را شکست دهد به دور بعدی صعود می‌کرد، اما تیم ملی در دیدار سوم جاه‌طلبی برای صعود را نشان داد و برای این کار انگیزه‌اش به قدر کافی نبود. در این دیدار شیوه‌ بازی ایران همه را گیج کرد، چون زمانی که شانس صعود داشت به گونه دیگری بازی کرد تا هرگز این اتفاق نیافتد.

خودم انتظار داشتم تیم ملی برای بازی سوم با شیوه‌ای متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی‌اش که برابر آرژانتین و نیجریه انجام داد وارد میدان شود. انتظار داشتم هجومی‌تر بازی کرده و گل بزند و انگیزه، میل و جاه‌طلبی بیشتری را در نزد بازیکنان ایرانی ببینم اما در مقابل بوسنی این اتفاق نیافتاد و از سوی دیگر این بوسنی بود که بهتر بازی کرد و برد. بوسنی از لحاظ مهره بهتر از ایران بود اما در فوتبال همیشه تیم بهتر، پیروز نمی‌شود که تیم ملی ایران در این زمینه هم نتوانست از فرصت لازم استفاده کند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 13140545
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7