نایب‌رئیس فدراسیون جودو گفت: به اعتقاد من عدم خودباوری باعث شکست جودوکاران مقابل حریفان خود در مسابق
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
قاسمی‌نژاد می‌تواند یکی از بزرگان جودو در وزن خود باشد
میراسماعیلی: به برخی‌ها آخرین فرصت را داده بودیم/ عدم خودباوری باعث شکست می‌شود

نایب‌رئیس فدراسیون جودو گفت: به اعتقاد من عدم خودباوری باعث شکست جودوکاران مقابل حریفان خود در مسابقات می‌شود.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: به برخی‌ها آخرین فرصت را داده بودیم/ عدم خودباوری باعث شکست می‌شود
  •  

آرش میراسماعیلی ، در مورد کسب نتایج تیم ملی جودو در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان، اظهار داشت: تلاش بچه‌ها خوب بود، اما این تلاش برای موفقیت آنها کافی نبود. به نظرم برخی از ملی پوشان می‌توانستند بهتر از این مقابل حریفان خود ظاهر شوند و حتی دیدیم که برخی ها نیز در ثانیه‌های آخر بازی را واگذار کردند. البته فکر می‌کنم یکی از دلایل آن بی‌تجربگی و دلیل دیگر آن عدم خودباوری آنها بود.

نایب رئیس فدراسیون جودو،‌گفت: روند جواد محجوب از سال گذشته تا به امروز روند مثبت و خوبی نبوده و به نظرم باید او تلاش خود را دوچندان کند. البته حریف محجوب در این مسابقات یکی از سنگین‌وزن‌های خوب دنیا بود. محجوب اگر بخواهد در بازی‌های آسیایی موفق باشد باید خیلی بیشتر از این تلاش کند و زحمات بیشتری بکشد.

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: روند آماده‌ سازی تیم با برنامه‌هایی که ما در این مدت در نظر گرفته بودیم برنامه‌های خوبی بود و تا این لحظه همه برنامه‌های خود را پشت سر گذاشته‌ایم. به اعتقاد من واقعاً باید نسبت به ترمیم تیم اقدام جدی کنیم و تا تیم خوبی را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم. پس از بازگشت به تهران در مورد تک تک اعضای تیم ملی ارزیابی خواهیم کرد و اگر لازم باشد با حضور حداقلی در مسابقات جهانی شرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ما در برخی از اوزان تصمیم‌گیری جدی باید بگیریم چرا که به برخی از نفرات این آخرین فرصتی بود که داده بودیم و این محک خیلی خوبی بود. به نظرم امیر قاسمی‌نژاد در این چند ساله روند مثبت و خوبی را طی کرده و واقعاً هدف‌ دار تمرین کرده و برای آینده برنامه دارد. فکر می‌کنم قاسمی‌نژاد می‌تواند یکی از بزرگان جودو در این وزن باشد.

آرش میراسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور تیم‌های مثل ژاپن، مجارستان، روسیه، کره جنوبی، برزیل و گرجستان در مسابقات جایزه بزرگ گرند پریکس واقعاً میدان بسیار سختی برای همه حاضرین در مسابقات بود، چرا که همه تیم‌ها با بهترین‌های خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. ما به دنبال آن هستیم که از لحاظ کیفی و کمی بهترین تیم را راهی بازی‌های آسیایی کنیم. این مستلزم آن است که همه دست به دست هم دهیم.

وی در مورد اینکه به احتمال زیاد پس از بازگشت تیم ملی به ایران کادر فنی تقویت خواهد شد گفت: تصمیم داریم پس از بازگشت کادر بزرگسالان را تقویت کنیم و از مشاور روانشناسی و دکترای تغذیه در کنار ملی پوشان استفاده کنیم. حتی برای حضور مربیان کره‌ای در تهران با رئیس‌ فدراسیون کره شمالی صحبت کردم که گویا قرار است طی هفته آینده آنها وارد ایران شوند.

میر اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در این مسابقات واقعا می‌توانستیم ارزیابی جدی از ملی پوشان داشته باشیم. در مورد برخی از اوزان احتمالا فراخوان بزنیم و این فراخوان را به صورت عمومی در تهران اعلام خواهیم کرد.

میراسماعیلی در ادامه گفت: باید یک ترمیم و بازسازی خوبی در تیم داشته باشیم. سعی می‌کنیم پس از بازگشت به تهران چند روز به ملی پوشان استراحت ‌می‌دهیم و اردوها را دوباره آغاز خواهیم کرد. این را باید بگویم شاید به سیستم گلخانه‌ای اعتقاد نداشتم، اما در شرایط فعلی جودو باید یک مقدار به سیستم گلخانه‌ای هم فکر کنیم و در مورد پتانسیلی که داریم یک مقدار بهره‌وری بیشتری داشته باشیم. بچه‌ها باید برای موفقیت در چنین میدان‌هایی تلاش‌های بیشتری را همراه با انگیزه داشته باشند.

میراسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: برای موفقیت جودو از دی ماه تا به امروز هر آنچه را که در توان داشتیم برای جودو هزینه کردیم و برنامه‌ها را به نحو احسن اجرا کردیم. ما در اوزان سبک مشکل داریم و سعی می‌کنیم یک تصمیم‌گیری نهایی داشته باشیم چرا که در این چند ساله در دو وزن 60 و 66 کیلو نیروی خوبی نداشتیم تا بتواند جواب دهد و فرصت را به جوان‌ها داده‌ایم و چندین نفر را در آن اوزان امتحان کرده‌ایم که در تهران باید در مورد این اوزان تصمیم جدی بگیریم.

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو در مورد اعزام جودوکاران به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: اکثر تیم‌های آسیایی که در این رقابت‌ها حضور داشتند در مورد مسابقات با یکدیگر صحبت می‌کردند. ما باید در تهران یک تصمیم نهایی بگیریم که اگر واقعاً لازم باشد حضور حداقلی هم در مسابقات داشته باشیم اما باید کیفی باشد. من به این موضوع معتقدم که نباید کسی را به عنوان زنگ تفریحی به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 262
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 262
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 13140717
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7