ئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: رئیس فدراسیون جهانی ایران را قطب بدنسازی و پرورش اندام جهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نباید به بزرگی یا کوچکی آسیا فکر کنیم
پورعلی‌فرد: رئیس فدراسیون جهانی ایران را قطب بدنسازی دنیا می‌داند/ دنبال ریاست فدراسیون جهانی نیستم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: رئیس فدراسیون جهانی ایران را قطب بدنسازی و پرورش اندام جهان می‌داند.

خبرگزاری فارس: پورعلی‌فرد: رئیس فدراسیون جهانی ایران را قطب بدنسازی دنیا می‌داند/ دنبال ریاست فدراسیون جهانی نیستم
  •  

ناصر پورعلی فرد در ، درباره برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در سریلانکا گفت: این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و کشورهای مطرح قاره با تمام ورزشکاران اصلی خود در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند.

وی ادامه داد: ایران به مانند سال‌های گذشته نشان داد که قدرت بلامنازع آسیا در بدنسازی و پرورش اندام است ضمن آنکه در نشستی که با رافائل رئیس فدراسیون جهانی داشتم وی از کشورمان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی بدنسازی آماتوری جهان نام برد. اینکه برخی‌ها می‌گویند آسیا برای ایران کوچک شده یک تعبیر شخصی است چون عقیده دارم ما نباید به بزرگی یا کوچکی آسیا فکر کنیم بلکه برای کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، نیاز داریم تا در رقابت‌های آسیایی نیز شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به پیشنهادهای ایران به فدراسیون جهانی گفت: در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نشستی با رافائل داشتم و سه پیشنهاد را به وی ارائه کردم. میزبانی رقابت‌های جهانی در سال 2015، تاسیس کنفدراسیون غرب آسیا و ثبت رقابت‌های دهه فجر در تقویم جهانی به عنوان تورنمنت بین‌المللی که هر سه مورد نیز مورد موافقت قرار گرفت و میزبانی ایران در مسابقات جهانی قطعی شد.

پورعلی فرد در پاسخ به این سوال که آیا وی دوره جدید انتخابات فدراسیون جهانی نامزد می‌شود یا خیر، عنوان کرد: خوشبختانه فدراسیون ایران در حال حاضر یک کرسی در کنفدراسیون آسیا دارد و ما عضو کمیته اجرایی این کنفدراسیون هستیم. در بخش جهانی نیز به دنبال کسب پُست و مقام نیستم و ریاست فدراسیون جهانی را نیز نمی‌خواهم. هدف ما مشخص است و تنها هدف کسب افتخار برای میهن اسلامی و اعتلای ورزش بدنسازی و پرورش اندام در کشور است.

رئیس فدراسیون بدنسازی درباره حضور سرزده وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون و اظهارات وی در خصوص رشته پرورش اندام اظهار کرد: باید از حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صمیمانه قدردانی کنم. متاسفانه در زمان حضور گودرزی در فدراسیون من برای مسابقات آسیایی در سریلانکا بودم و نتوانستم در جلسه با وی حضور پیدا کنم، اما دبیر و نایب رئیس فدراسیون در جلسه‌ای صمیمانه با وزیر ورزش به بررسی آخرین وضعیت این رشته پرداختند.

وی ادامه داد: همین که وزیر ورزش به صورت سرزده از فدراسیون بدنسازی بازدید کرد باعث دلگرمی من و همکارانم در فدراسیون خواهد بود. همچنین حضور گودرزی نشان‌دهنده حمایت وی از فدراسیون است و مطمئن باشید رهنمودهای وزیر ورزش الگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود.

پورعلی فرد درخصوص پیشنهاد فدراسیون به وزارت ورزش برای تشکیل کمیته بانوان خاطرنشان کرد: بسیاری از بانوان ایران علاقمند به فعالیت در این رشته هستند و 50 درصد ظرفیت موجود در این رشته به بانوان اختصاص دارد. با توجه به اهمیت موضوع، پیشنهادی به وزارت ورزش ارائه کردیم و جلسه‌ای را نیز با شهریان، معاون وزیر در امور بانوان برگزار کردیم تا در صورت فراهم شدن شرایط  کمیته بانوان نیز تشکیل شود. ضمن آنکه در حال حاضر پیشنهاد آموزش مربیگری بانوان نیز توسط وزارت ورزش در حال بررسی است.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1008
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1008
بازدید ماه : 1120
بازدید کل : 13141463
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7