عاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی : هدف ما تمرکز زدایی در میزبانی مسابقات بین المللی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی : هدف ما تمرکز زدایی در میزبانی مسابقات بین المللی است

معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی : هدف ما تمرکز زدایی در میزبانی مسابقات بین المللی است

 

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ شاهین دژ گفت : هدف ما تمرکز زدایی در میزبانی مسابقات بین المللی است .
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ظهر شنبه در جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ شهرستان شاهین دژ که با حضور رضا بشارتی معاون فرماندار این شهرستان برگزار گردید ، ضمن ابراز خرسندی از عزم جدی شهرستان ها در برگزاری رویداد ها و مسابقات مهم ورزشی بخصوص در سطح بین المللی گفت : استان آذربایجان غربی به حول و قوه الهی در چند سال گذشته بواسطه توان بالای مدیریت ارشد استان و همکاری و تعامل جمعی دستگاههای مختلف اجرایی و برنامه ریزی های دقیق و منظم همکارانمان در حوزه ورزش اداره کل بابرگزاری چندین و چند مورد مسابقات و تورنمنت های مختلف بین المللی و آسیایی همچون : دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی کاپ مردان آسیا ، شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا ، چهارمین دوره مسابقات والیبال دانش آموزی آسیا ، مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد ، مسابقات بین المللی تنیس ITF  ، بوکس ، بدمینتون ، مسابقات فوتسال غرب آسیا ، مسابقات بین المللی جودو ، تکواندو و کاراته و ... آذربایجان غربی را به یکی از قطب های بین المللی ورزشی تبدیل نمود .
پور ایراندوست در ادامه ابراز امیدواری نمود که با عزم و مدیریت جهادی بین مدیران و مسئولین شهرستان شاهین دژ مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ گرامیداشت هفته دولت با شایستگی در این شهرستان برگزار شود .
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در خاتمه گفت : گروه نظارت و کارشناسی این اداره کل در سفری یک روزه به این شهرستان ضمن بازدید از امکانات رفاهی و اقامتی و سالن های برگزاری و تمرینی تدارک دیده شده برای این مسابقات و پیش بینی های لازم برای رفع نقایص احتمالی ، شرایط لازم را برای میزبانی شایسته این مسابقات فراهم خواهند نمود .
رضا بشارتی معاون فرماندار شهرستان شاهیندز نیزدر این جلسه از هماهنگی و برنامه ریزی های لازم بین ادارات و نهادهای شهرستان برای میزبانی این مسابقات خبر داد و گفت : این مسابقات به فضل الهی از تاریخ 12 لغایت 15 شهریور ماه سالجاری با شرکت تیم هایی از جمهوری آذربایجان ، نخجوان ، ترکیه ، اقلیم کردستان عراق و افغانستان در قالب 80 ورزشکار در سالن 2000 نفری شهید باکری شاهین دژ برگزار خواهد شد و لذا بمنظور آماده سازی بهینه و ایجاد شرایطی مطلوب برای میزبانی شایسته این مسابقات و نیز معرفی هر چه شایسته شاهین دژ از جهت فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی این خطه از استان آذربایجان غربی، جلسات متعددی برگزار شده و انتظار می رود این گام نخست میزبانی مسابقات بین المللی ، آغاز خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی شهرستان باشد .
گفتنی است معاون ورزشی اداره کل در سفر یک روزه به شهرستان شاهیندژ از امکانات و شرایط میزبانی مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ شاهیندژ بازدید نمود و ضمن دیدار و گفتگو با ورزشکاران و تعدادی از روسای هیأت های ورزشی این شهرستان و بازدید از نحوه تمرینات و سالن ها و اماکن ورزشی شاهین دژ از نزدیک در جریان امور قرار گرفت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 13140558
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7