کارشناس فوتبال ایران گفت:‌ اگر برای ادامه همکاری با کی‌روش به توافق نرسیم، در دنیا هیچ اتفاقی نخواهد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
سرمربی تیم ملی را دوست دارم اما نام ایران را بیشتر
عبدی: اگر با کی‌روش به توافق نرسیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و زندگی همچنان ادامه دارد!

کارشناس فوتبال ایران گفت:‌ اگر برای ادامه همکاری با کی‌روش به توافق نرسیم، در دنیا هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و فوتبال و زندگی هم همچنان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: عبدی: اگر با کی‌روش به توافق نرسیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و زندگی همچنان ادامه دارد!
  •  

حسین عبدی ، در مورد ارزیابی‌اش از رقابت‌های جام جهانی گفت: غیرقابل پیش‌بینی بودن رقابت‌های امسال یکی از نکات مهم جام جهانی 2014 برزیل بود و هرچه رو به جلو می‌رویم این موضوع خودش را بهتر نشان می‌دهد.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: تیم ملی ایران با پشت سر گذاشتن 3 دیدار سخت راهی برزیل شد و به نظرم هدف اول، حضور در جام جهانی بود. در جام جهانی نیز هدف این بود که بتوانیم بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و با دفاع جمعی سعی بر این داشتیم تا در ضدحملات نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشیم و شانس‌های خود را امتحان کنیم. با اینکه برنامه خاصی برای حمله نداشتیم اما معتقدم در دفاع و ضدحمله برنامه‌های خوبی داشتیم.

عبدی گفت: به طور مثال در دو بازی اول در این خصوص خوب کار کردیم و تقریبا آبروداری کردیم اما در بازی سوم که تیم ملی نیاز به گل داشت، ضعف مفرط تیم ملی نمایان شد و منجر به شکست پرگل ایران در دیدار با بوسنی شد.

وی در مورد دودستگی که این روزها بر سر ماندن یا نماندن کی‌روش در فوتبال ایران به وجود آمده است، گفت: نباید برای ما اسامی مهم باشد بلکه کارایی افراد، نوع شناخت و تفکراتشان است که باید برای ما مهم باشد و اینکه چطور می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند. به شخصه کی‌روش را دوست دارم اما فوتبال ایران و مملکت خودم را بیشتر از هر نامی دوست دارم، بر همین اساس اگر کی‌روش می‌تواند در چارچوبی که فدراسیون برای وی مشخص می‌کند، به فوتبال کشورمان کمک کند، قطعا می‌توان همچنان با وی به کار ادامه داد که البته در این زمینه مبلغ، مدت و شرایط قرارداد نیز مهم است و باید با اعداد و ارقامی منطقی و چارچوبی مشخص در این زمینه اقدام کرد.

کارشناس فوتبال ایران گفت: اگر سرمایه‌گذاری زیادی برای یک مربی می‌شود باید ابتدا دیدگاهمان را نسبت به این سرمایه‌گذاری مشخص کنیم، اگر می‌خواهیم یک تیم ملی مقطعی داشته باشیم که این سرمایه‌گذاری منطقی نیست اما اگر به این موضوع نگاه عمیقی داشته باشیم، به طور حتم فوتبال ایران نیز از مربی مانند کی‌روش استفاده خوبی خواهد برد.

وی در مورد اسامی نامزدهای مطرح شده برای جایگزینی کی‌روش گفت: به نظر من کی‌روش دوست دارد در ایران بماند و با شناختی که از فوتبال ایران پیدا کرده می‌توان به این موضوع امیدوار بود. با این حال اگر این اتفاق هم نیافتد، در دنیا هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و فوتبال و زندگی هم همچنان ادامه خواهد داشت. در مورد اسامی جایگزین نیز باید ببینیم آنها چه طرز تفکری دارند و چگونه می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 853
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 853
بازدید ماه : 965
بازدید کل : 13141308
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7