پایان کار نمایندگان ایران در دیدارهای انفرادی/ آغاز دیدارهای تیمی با امید به مدال
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


پایان کار نمایندگان ایران در دیدارهای انفرادی/ آغاز دیدارهای تیمی با امید به مدال

پایان کار نمایندگان ایران در دیدارهای انفرادی/ آغاز دیدارهای تیمی با امید به مدال

 نمایندگان ایران در اسلحه اپه مردان و سابر بانوان بعد از صعود از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریفان شان در مرحله حذفی شکست خورده و کنار رفتند. بدین ترتیب کار نمایندگان ایران در دیدارهای انفرادی این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، هجدهمین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز جمعه با برگزاری رقابت های دو بخش اسلحه اپه مردان و اسلحه سابر بانوان در کره جنوبی پیگیری شد.
در رقابت های انفرادی اسلحه اپه علی یعقوبیان، محمد اسماعیلی، (طاهر عاشوری نماینده آذربایجان غربی ) و سید صادق عابدی مرحله مقدماتی مسابقات اسلحه اپه را با موفقیت پشت سر گذاشتند اما بعد از صعود از این مرحله نتوانستند نتیجه لازم برای صعود بیشتر را کسب کنند. و در اولین دور مرحله حذفی متحمل شکست شدند.
در رقابت های اسلحه سابر بانوان نیز نمایندگان اعزامی ایران یعنی کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی و آیسان قمصری با کسب پیروزی های لازم در مرحله مقدماتی موفق به صعود از این مرحله شدند اما همه آنها نتیجه دیدارهای خود در مرحله حذفی را واگذار کردند و از صعود به مراحل بالاتر بازماندند.
بدین ترتیب کار نمایندگان ایران در بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا به پایان رسید. در چارچوب این بخش از مسابقات و در روز نخست مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در اسلحه سابر به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شده بودند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از روز شنبه با برگزاری دیدارهای تیمی پیگیری می شود. در روز نخست این بخش از مسابقات نمایندگان ایران در سابر مردان برابر حریفان شان به میدان می روند. کاروان اعزامی شمشیربازی ایران امید زیادی دارد تا در بخش تیمی اسلحه سابر نیز صاحب مدال شود.
گفتنی است سکینه نوری از آذربایجان غربی نیز در دور مقدماتی حذف گردید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 402
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 402
بازدید ماه : 514
بازدید کل : 13140857
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7