فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رودکی: از جودو فقط مصدوميتش برايم به يادگار مانده است
کاپیتان تیم ملی جودو گفت: من با مسئولان فدراسیون مشکلی ندارم و به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم ملی درد دل‌های بچه‌ها را مطرح می‌کنم.
به گزارش نيرو نيوز، محمدرضا رودکی کاپیتان تیم ملی ایران پیش از اعزام به المپیک لندن در اردوهای مشترک از ناحیه زانو با مصدومیت شدیدی روبرو شد و این موضوع باعث شد تا حضور در المپیک لندن را از دست بدهد.
وی بارها در رسانه‌ها از مسئولان فدراسیون جودو انتقاد کرده و همچنان معتقد است که کاپیتان تیم ملی است و از طرف همه ملی پوشان این انتقاد‌ها را مطرح می‌کند و به غیر از کمک کردن به جودو هدف دیگری ندارد.
محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خوشبختانه دوران مصدومیتم به پایان رسیده و در حال حاضر با توصیه پزشک معالجم کارهای بدنسازی را پیگیری می‌کنم. دکتر رازی از وضعیت پس از جراحی من بسیار رضایت دارد و بارها اعلام کرده که عضله‌ای زانوی من که دچار پارگی شده بود به خوبی بهبود یافته و در نهایت طی 2 یا 3 ماه آینده می‌توانم تمریناتم را پیگیری کنم.
کاپیتان تیم ملی جودو در پاسخ به این سوال که برای بازگشتن به تاتامی آیا برنامه‌ای در نظر دارد یا خیر، گفت: پس از بازگشت به تاتامی تلاش می‌کنم تا ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و یا در یک رقابت بین المللی وضعیت خود را بسنجم. اگر شرایطم آرمانی بود همچنان پیراهن تیم ملی را برتن می‌کنم، اما در غیر اینصورت تصمیم جدی‌تری خواهم گرفت. البته مهمترین هدفم حضور در بازی های آسیایی 2014 اینچئون و سپس المپیک برزیل است.
رودکی در پاسخ به این سوال که آیا دلخوری وی از مسولان فدراسیون برطرف شده یا خیر، خاطرنشان کرد: حسن رنگرز از دوستان خوب من است با صحبت‌هایی که با او و یکی از مسولان وزارت ورزش داشتم همه چیز شفاف سازی شد. البته پس از ‌گفت‌وگو‌ با مسئولان ورزش و صحبت‌ کردن با مسئولان فدراسیون جودو مشکلات حل شد.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا با مسئولان فدراسیون به مشکل خورده است، گفت: من با مسئولان فدراسیون مشکلی ندارم و فقط به عنوان کاپیتان و بزرگتر بچه‌های تیم ملی درد دل‌های آنها را مطرح می‌کنم. در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتم همه چیز مشخص شد و همه دیدند که هدف من کمک به جودو است و باور کنید غیر از این هدف دیگری ندارم.
وی افزود: 12 سال برای تیم ملی روی تاتامی رفته‌ام. در طول این مدت 4 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته‌ام. مصدومیت کتف، آرنج و زانو يادگاری‌‌هایی است که از جودو برایم باقی مانده است. در طول این سال‌ها فدراسیون جودو 5 سال در حاشیه بوده و همیشه کمترین حقوق و امکانات به ملی پوشان این رشته رسیده است. من برای رسیدن به قهرمانی هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده‌ام که این هزینه ها را در طول این سال‌ها نتوانستم از کسب عناوین قهرمانی در بیاورم.
کاپیتان تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود گفت: اگر رودکی به عنوان کاپیتان تیم ملی حرف نزند پس چه کسی باید مشکلات این رشته را به اطلاع مسئولان ورزش کشور برساند. من یک درخواست از باشگاه‌های بزرگ دارم و درخواستم این است که در این رشته مظلوم نیز سرمایه گذاری کنند و قهرمانان این رشته را نیز تحت پوشش قرار دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به لیگ‌برتر جودو نگاه کنید؛ تنها 6 تیم در این لیگ حضور دارند. البته نیمی از این تیم‌ها هیئت استانی هستند و پولی به بازیکنان نمی دهند. در لیگ ما بهترین نفرات زیر 10 میلیون تومان قرار داد می بندند که این موضوع اصلا برای جودوکاران خوب نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 606
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 612
بازدید ماه : 724
بازدید کل : 13141067
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7