سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: همه مربیانی که با آن‌ها کار کردم باز هم آرزو دارند که با هم همکا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
من سرمربی نمی‌شدم باز هم میثاقیان در پدیده نمی‌ماند
مرزبان: قطبی آرزو ندارد باز هم با هم کار کنیم!/آدم کوچکی نیستم و نام بزرگی دارم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: همه مربیانی که با آن‌ها کار کردم باز هم آرزو دارند که با هم همکار شویم اما قطبی چنین آرزویی ندارد چرا که فلسفه زندگی و کار ما صددرصد از هم جدا بود.

خبرگزاری فارس: مرزبان: قطبی آرزو ندارد باز هم با هم کار کنیم!/آدم کوچکی نیستم و نام بزرگی دارم
  •  

، تیم فوتبال پدیده خراسان که برای اولین بار راهی لیگ برتر شده است با سرمربی‌گری علیرضا مرزبان در این مسابقات حاضر خواهد شد. به همین بهانه علیرضا مرزبان سرمربی این تیم با حضور ، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: برای شروع مصاحبه از این بگویید که چطور شد شما سرمربیگری این تیم را پذیرفتید؟

در لیگ دسته اول که برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیدیم ارتباط خیلی خوبی بین کادر فنی و مسئولان پدیده به وجود آمد و در ادامه اینطور شد که سرمربی جدیدی به این تیم برای حضور در لیگ برتر اضافه شود. مسئولان تیم هم به من گفتند که یکی از کاندیداهای سرمربیگری من هستم، اما من از همان روز اول به مسئولان باشگاه گفتم که در ابتدا با گزینه‌های دیگر صحبت کنید و اگر به نتیجه نرسیدید مرا در آخرین اولویت قرار دهید و بعد از اینکه به من اعلام کردند که برای گفت‌وگو به باشگاه بروم، از مسئولان باشگاه خواستم که با میثاقیان صحبت کنند که اگر قطعاً او در تیم حضور ندارد من برای مذاکره به باشگاه پدیده بروم، سپس ما وارد مذاکره شدیم و چون فلسفه زندگی ما به هم خیلی نزدیک بود، همین شد که فلسفه کاری ما هم به هم نزدیک شود و فهمیدیم که می‌توانیم در استان خراسان تیمی را به مردم معرفی کنیم که مردم بتوانند به آن افتخار کنند و آن را دوست داشته باشند. البته در همان ابتدا این موضوع برای ما مهم بود که مبادا استیل‌آذین دیگری وارد فوتبال شود و این موضوع برای ما ترس به وجود آورد که بازیکنان سوپراستار با مبالغ بالا به پدیده بیایند و نتوانند با هم کار کنند و دچار بحران شوند. ما سعی کردیم بازیکنان باکیفیت به تیم جذب کنیم تا به معنای واقعی تیم باشیم. انتخاب بازیکنان براساس محور همدلی بود. بازیکنان با کیفیت اما با پول کم را جذب تیم کردیم.

فارس: اما همان زمان گفته می‌شد که مرزبان با دور زدن میثاقیان سرمربی پدیده شده، خود شما این موضوع را شنیدید؟

این مسله را روشن می‌بینم که اگر من هم به عنوان سرمربی پدیده انتخاب نمی‌شدم مطمئن باشید کس دیگری سرمربی می‌شد و میثاقیان در تیم باقی نمی ماند. این توافق بین میثاقیان و پدیده انجام شده بود و خود میثاقیان هم اعلام کرده بود که خودش نخواسته در تیم بماند. البته من سال گذشته در وسط فصل هم اعلام کردم که در ایران دیگر دستیار کسی نمی‌شوم زیرا که وقتی تیمی موفق می‌شد به نام مربی تمام می‌شد، اما اگر شکست می‌خوردیم همه من را مقصر می‌دانستند و همه چیز گردن من می‌افتاد و وقتی من هم دیدم شرایط اینگونه است گفتم خودم مسئولیت قبول می‌کنم تا بدانم اگر مشکلی هم به وجود آمد و گفتند مرزبان، بگویم بله، کار خودم بود. من و میثاقیان مثل دو برادر بودیم و حتی میثاقیان می‌گفت همیشه با هم می‌مانیم و از هم جدا نخواهیم شد. رابطه ما از روز اول تا روز آخر حرفه‌ای بود.

فارس: اما درباره مرزبان همیشه صحبت وجود دارد و سابقه شما هم نشان می‌دهد که با مربیان زیادی مثل کرانچار، قطبی و ... به مشکل خوردید، پاسخ شما در این باره چیست؟

یکی از مسائل سختی که در زندگی‌ام داشتم این بوده که من هیچ‌گاه نفر دوم خوبی نبودم، چون در فلسفه فوتبال هیچ‌گاه فلسفه زندگی‌م را از دست ندادم. من هیچ‌گاه حرفی را که اشتباه بوده و سرمربی اعلام کرده قبول نکردم. اگر چیزی را دیدم که اشتباه است آن را گفتم و با آن مقابله کردم. من کسی نبودم که سرم را مقابل ثروت و قدرت پایین بگذارم و همیشه مقابل حرف اشتباه ایستاده‌ام و همه مربیانی که با آنها کار کرده‌ام به جز قطبی، آرزو داشتند که باز با هم کار کنیم.

-uf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 13140580
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7