سیداحمد محمدی در حالی قرار است به جام زیلکوفسکی لهستان اعزام شود که هنوز نتیجه مسابقات انتخابی او با
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
پیشگویی کادر فنی کشتی آزاد از انتخابی وزن ۶۵ کیلو

سیداحمد محمدی در حالی قرار است به جام زیلکوفسکی لهستان اعزام شود که هنوز نتیجه مسابقات انتخابی او با ۲ کشتی‌گیر دیگر مشخص نیست.

خبرگزاری فارس: پیشگویی کادر فنی کشتی آزاد از انتخابی وزن ۶۵ کیلو
  •  

، «زمان برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی میان سیداحمد محمدی، حامد رشیدی و محمد یوسفی 20 تیر ماه تعیین شد. نفر پیروز از میان هر یک از کشتی‌گیران یاد شده به همراه میثم نصیری به مسابقات زیلکوفسکی اعزام خواهد شد. وزن‌کشی انتخابی درون اردویی مذکور با یک کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد.»

این تصمیم شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص انتخابی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد است.

بعد از مصدومیت سیداحمد محمدی، درست در زمان وزن‌کشی و عدم حضور او در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد رأی به حضور این کشتی‌گیر در دو دیدار انتخابی با کشتی‌گیران دوم و سوم این وزن گرفت که در صورت پیروزی محمدی در این 2 مسابقه وی به همراه نصیری برای ارزیابی عملکردشان به تورنمنت لهستان اعزام شوند و نفر برتر به عنوان نفر اول این وزن معرفی شود.

اما نکته جالب توجه این است که بعد از اعلام اسامی نفرات اعزامی به جام زیلکوفسکی متوجه می‌شویم نام محمدی هم در بین این نفرات وجود دارد! اینکه از کجا معلوم است محمدی موفق به پیروزی در این دو مسابقه انتخابی شود و شکست نخورد، سوالی است که کادر فنی باید به آن پاسخ دهد. شاید هم کادر فنی پیشگویی کرده است، اما به نظر می‌رسد خادم و همکارانش قبل از هر چیز این معادله را در ذهن خود حل کرده‌اند و یا اینکه از نتیجه این مسابقه آگاهند که با اطمینان از پیروزی محمدی در انتخابی نمایشی که قرار است برگزار شود، اقدام به اعلام نام محمدی در کنار نصیری برای حضور در تورنمنت لهستان کرده‌اند.

البته پیروزی محمدی در این دو انتخابی چندان بعید هم به نظر نمی‌رسد چرا که کشتی‌گیری که یک بار وزن کم کرده است و در انتخابی کشتی گرفته و باخته است، انگیزه‌ای ندارد و حاضر نیست بار دیگر برای رسیدن کشتی‌گیر دیگری به تیم ملی زحمت وزن کم کردن را به خود بدهد تا پُل صعود دیگری شود. پس از همین حالا می‌توان محمدی را برنده این مسابقه به اصطلاح انتخابی دانست و شاید صاحب اصلی دوبنده تیم ملی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 13140471
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7