عضو تیم ملی جودو گفت: برنامه‌های خوبی از سوی فدراسیون برای موفقیت در بازی‌های آسیایی اجرا شده،‌ که ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نمی‌توان در هر تورنمنتی مدال گرفت
محجوب: برای موفقیت باید انگیزه داشت/ ماشین نیستم که در هر مسابقه‌ای موفق باشم

عضو تیم ملی جودو گفت: برنامه‌های خوبی از سوی فدراسیون برای موفقیت در بازی‌های آسیایی اجرا شده،‌ که برای رسیدن به این هدف به انگیزه نیز احتیاج است.

خبرگزاری فارس: محجوب: برای موفقیت باید انگیزه داشت/ ماشین نیستم که در هر مسابقه‌ای موفق باشم
  •  

جواد محجوب ،‌ در مورد شرایط آمادگی بدنی خود پیش از اعزام به تورنمنت مغولستان، ‌گفت: آمادگی بدنی مناسبی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان دارم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی در این تورنمنت سطح بالا کسب کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های تمرینی تیم ملی از اواخر سال گذشته آغاز شده و تیم ملی با تلاش مسئولان فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی به اردوهای مشترک و مسابقات بین‌المللی خوبی اعزام شده و جودوکاران در این اردوها با رقبای اصلی خود تمرین کرده و تجربیات مفیدی کسب کرده اند. این اردوها می تواند در بالا رفتن درصد موفقیت تیم خیلی مفید باشد.

محجوب در پاسخ به این سؤال که چرا در مسابقات مختلف فراز و نشیب دارد گفت: جواد محجوب ماشین نیست که در هر تورنمنتی موفق باشد. شما به عملکرد جودوکاران برتر دنیا توجه کنید آنها هم اگر در سه هفته متوالی در مسابقات شرکت کنند بدون شک سومی را بازنده از تاتامی خارج می شوند. توقع از من بالاست و فشار روحی زیادی را تحمل می‌کنم که نیاز به استراحت و طی کردن یک دوره بدنسازی دارم تا بتوانم به شرایط خوبی برسم.

محجوب در ادامه خاطرنشان کرد: من در اردوهای مشترک با جدی‌ترین رقبای خود که در بازی‌های آسیایی نیز حاضر هستند تمرین کردم و تجربیات خوبی از این تمرینات کسب کردم. در صورتی که بتوانم در مدت زمان باقی مانده تا اینچئون در ادامه همین برنامه تمرینی که تا کنون پشت سر گذاشتم برنامه خوبی را زیرنظر کادر فنی داشته باشم می‌توانم نتیجه لازم را کسب کنم.

وی در خصوص رقبای خود در اینچئون گفت: جودوکارانی از کره جنوبی، چین، ژاپن، قزاقستان و مغولستان در کنار حریفانی از امارات، چین و چین تایپه هستند که توان شکست همه آنها را دارم به شرط آنکه بتوانم بعد از مغولستان با پشت سر گذاشتن یک دوره بدنسازی و حضور در مسابقات جهانی در بهترین شرایط راهی بازی‌ها شوم.

محجوب به جوایز بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: من معتقدم مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید قبل از آغاز این بازی‌ها به ورزشکاران همه رشته ها به هر طریقی که می توانند انگیزه بدهند، نمی‌توان به یک ورزشکار گفت اول قله را فتح کن و بعد جایزه بگیر!

محجوب در پایان با تشکر از مسئولان فدراسیون گفت: در این مدت برنامه‌های خوبی برای تیم ملی اجرا شده و امیدوارم بتوانیم با حضوری موفق در مسابقات پیش‌رو جواب این اعتماد و حمایت را بدهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 633
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 639
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 13141094
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7