اعزام تیم کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان به مسابقات جهانی لغو شد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

لغو اعزام تیم کشتی دانشجویان به مسابقات جهانی

اعزام تیم کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان به مسابقات جهانی لغو شد.

خبرگزاری فارس: لغو اعزام تیم کشتی دانشجویان به مسابقات جهانی
  •  

، در حالی‌که قرار بود تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی که از 16 تیر در مجارستان آغاز می‌شود، عازم این کشور شوند، اما به دلیل ناهماهنگی‌های موجود این اعزام لغو شد.

لغو اعزام کشتی‌گیران در شرایطی است که بر اساس اعلام مسئولان وزارت علوم دیر اعلام شدن اسامی کشتی‌گیران از سوی فدراسیون کشتی دلیل اصلی عدم اعزام کشتی‌گیران به این مسابقات بوده است.

محمد پورکیانی، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، در این باره گفت: برنامه‌ریزی لازم را کرده بودیم، اما فدراسیون کشتی در بحث اعزام تیم دانشجویان مسئول بود. پنجم خرداد به فدراسیون نامه زدیم تا اسامی نفرات اعزامی را اعلام کنند و در حالی‌که تا 17 خرداد فرصت داشتند، 26 خرداد اسامی را به ما اعلام کردند آن‌هم در شرایطی که در هر وزن 2 نفر اعلام شده بود.

وی افزود: کمیته برگزاری مسابقات جهانی اعلام کرده بود که تا 17 خرداد فرصت اعلام اسامی وجود دارد، اما ما 3 روز بیشتر هم فرصت گرفتیم که فدراسیون کشتی در نهایت 31 خرداد اسامی نهایی را به ما اعلام کرد که این اسامی توسط کمیته برگزاری مسابقات پذیرفته نشد. این در حالی بود که باید مسابقات انتخابی بین اسامی اعلام شده و دانشجویان منتخب دانشگاه‌ها را هم برگزار می‌کردیم که عملا فرصتی نداشتی

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 747
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 753
بازدید ماه : 865
بازدید کل : 13141208
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7