سانداکار از اردوی تیم ملی حذف شدند مردان ووشوکار ایران 13 تیرماه راهی جزیره کیش می‌شوند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
4 سانداکار از اردوی تیم ملی حذف شدند
مردان ووشوکار ایران 13 تیرماه راهی جزیره کیش می‌شوند

در جریان نشست کمیته بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در فدراسیون ووشو مقرر شد مردان ملی پوش 13 تیرماه راهی جزیره کیش شوند و همچنین با صلاحدید مربیان 4 اردونشین از ادامه حضور در تمرینات بازماندند.

خبرگزاری فارس: مردان ووشوکار ایران 13 تیرماه راهی جزیره کیش می‌شوند
  •  

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در ابتدای این نشست مهدی علی ن‍ژاد رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی روسیه ابراز امیدواری کرد آمادگی نفرات تیم کشورمان همچنان روند صعودی داشته باشد.

همچنین رئیس فدراسیون ووشو اعلام کرد که با درخواست خانم پانگ یان سرمربی چینی بخش بانوان، شهربانو منصوریان که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است روز 15 تیرماه به مصاف مریم هاشمی می رود و یک روز پس از آن با صدیقه دریایی روبرو می شود. این مسابقات در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای زنان انجام خواهد شد.

در ادامه مجید ملکی مدیر تیم های ملی اظهار داشت: تیم مردان ایران در هر دو بخش تالو و ساندا روز 13 تیرماه راهی جزیره کیش خواهد شد تا اردویی 3 روزه را برگزار کند. پس از تمرینات بسیار سنگینی که ووشوکاران داشته اند این اردو می‌تواند تنوع خوبی را برای نفرات ایجاد کند.

در ادامه با صلاحدید مربیان تیم ملی اعلام شد که امیرمحمد رضایی و حسام تشنیزی در تالوی مردان و الهام مقصود زاده در تالوی زنان از جمع اردونشینان کنار رفتند.

در بخش ساندای مردان و در وزن منهای 65 کیلوگرم، جواد قزلسفلو از اردو کنار رفت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 458
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 464
بازدید ماه : 576
بازدید کل : 13140919
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7