مربی بدنساز فصل گذشته سپاهان گفت: در ایران بازیکنان طاقت تمرینات سخت را ندارند، مربیان خوب آموزش ندی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گفت‌وگوی متفاوت فارس با یکی از برترین مربیان بدنساز جهان
درد فوتبال ایران این است؛ بازیکن، مربی، مدیر ناکاربلد هستند/ با کرواسی سوم جهان شدیم، اما انتظاری از رئیس‌جمهور نداشتیم

مربی بدنساز فصل گذشته سپاهان گفت: در ایران بازیکنان طاقت تمرینات سخت را ندارند، مربیان خوب آموزش ندیده‌اند و مدیران هم ناکاربلد هستند.

خبرگزاری فارس: درد فوتبال ایران این است؛ بازیکن، مربی، مدیر ناکاربلد هستند/ با کرواسی سوم جهان شدیم، اما انتظاری از رئیس‌جمهور نداشتیم
  •  

، «دوم قهرمانان اروپا در واترپلو، دوم المپیک بارسلونا به همراه تیم بسکتبال کرواسی، قهرمان هندبال جهان و المپیک به همراه کرواسی و در جام جهانی 98 هم به عنوان سومی دست یافتم. در ایتالیا و انگلستان و آمریکا هم فعالیت فراوانی داشتم»

این جملات یکی از پرافتخارترین مربیان بدنساز دنیاست که کمتر کسی است که او را در بین فوتبالی‌ها بشناسد.

 «لوکا رادمن» که به تازگی از سپاهان جدا شده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس صحبت‌های جالبی در خصوص وضعیت فوتبال ایران و تفاوت ایران با جهان ارائه کرده که در زیر این مصاحبه را می‌خوانید.

فارس:به هفت سال پیش بازگردیم. چه اتفاقی افتاد که لوکا رادمن به ایران آمد؟

در تیم فوتبال ساماکس سوئد به عنوان مربی بدنساز مشغول فعالیت بودم که یکی از دوستانم گفت تیم هندبال امارات به دنبال مربی بدنساز است. من هم رزومه کاری ام را فرستادم و آنها نیز مرا استخدام کردند. بهترین نتیجه را با امارات کسب کرده و به نیمه نهایی قهرمانی آسیا راه یافتیم. در بازیهای آسیایی دوحه همراه تیم بودم که بگوویچ را دیدم. وی آن زمان در فوتبال ایران مشغول به فعالیت بود. وی به من پیشنهاد همکاری داد و گفتم وقتی قراردادم تمام شد در خدمت هستم. وی مرا به پاس همدان آورد. ابتدا فکر می کردم پاس در تهران است اما تا من به ایران آمدم پاس به همدان رفت.

فارس:شناختی از ایران داشتید؟

بله، از طریق بلاژوویچ با ایران آشنا شده بودم. برانکو و استانکو هم جزء دوستان صمیمی من هستند که در ایران فعالیت کرده بودند. من کار حرفه‌ای مربیگری‌ام را با استانکو آغاز کردم. حدود ۳۰ سال پیش از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و به عنوان وزنه بردار از دنیای ورزش خداحافظی کرده و سمت مربیگری رفتم. ازدواج کرده و به پول نیاز داشتم. به عنوان مربی شخصی با چند بسکتبالیست کار می کردم تا اینکه یک روز استانکو از طریق یک دوست با من تماس گرفت و به عنوان مربی بدنساز به تیم وی پیوستم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1022
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1022
بازدید ماه : 1134
بازدید کل : 13141477
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7