عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کانون مربیان به دنبال مربی ایرانی برای تیم ملی هستند تا دوباره ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نه فرکی و نه هیچ مربی ایرانی دیگر در هیأت رئیسه مطرح نشده است
بهاروند: کانون مربیان به دنبال مربی ایرانی است تا به جای اول‌مان برگردیم/ آنها دلشان برای فوتبال نمی‌سوزد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کانون مربیان به دنبال مربی ایرانی برای تیم ملی هستند تا دوباره به جای اول‌مان برگردیم و با نفوذ خود افراد خود را در تیم ملی بچینند.

خبرگزاری فارس: بهاروند: کانون مربیان به دنبال مربی ایرانی است تا به جای اول‌مان برگردیم/ آنها دلشان برای فوتبال نمی‌سوزد
  •  

حیدر بهاروند در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد کی‌روش گفت: مصوبه‌ تمدید قرارداد کی‌روش از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت گرفت و به هر نحوی این کار باید عملی شود. در حال حاضر هم فدراسیون فوتبال اعلام کرده است وزارت ورزش باید همکاری کند تا مبلغ قرارداد کی‌روش پرداخت شود.

وی در مورد اینکه چرا فدراسیون به کی‌روش درخواست کتبی برای تمدید قرارداد ارائه نکرده است، ادامه داد: این موضوع در هیئت رئیسه مصوب شده و باید برای اجرا اقداماتی صورت پذیرد، البته بهتر است این سؤال از آقای کفاشیان پرسیده شود. باید در این مورد با کی‌روش مذاکرات لازم صورت گیرد تا بتوان دستمزد وی را برای تمدید قرارداد کاهش داد.

بهاروند در مورد این صحبت وزیر ورزش که فدراسیون فوتبال توانایی پرداخت قرارداد جدید کی‌روش را دارد، گفت: اگر فدراسیون توانایی‌اش را دارد که باید پول کی‌روش را داده و قراردادش را تمدید کند، اما شما بهتر از ما خبر دارید که وضعیت مالی فدراسیون چطور است و واقعیت این است که فدراسیون توانایی تأمین منابع مالی برای تمدید قرارداد کی‌روش را ندارد. بعد هم اینکه تیم‌های ملی فقط برای فدراسیون فوتبال نیست و برای مردم و کشور است و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید در این خصوص کمک کنند، ضمن اینکه فدراسیون فوتبال 18 تیم ملی دارد که تمام آنها هزینه‌بر هستند.

وی افزود: معتقدم که باید مذاکرات لازم انجام شده و کی‌روش را حفظ کرد. تا جام ملت‌های آسیا فرصت زیادی نداریم و در صورتی که بخواهیم مربی جدید برای تیم ملی بیاوریم، فقط زمان را از دست داده‌ایم. کل مجموعه هیئت رئیسه و فدراسیون فوتبال خواهان ماندن کی‌روش هستند و فقط مباحث مالی می‌ماند که باید آن را هم حل کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد نتایج تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: نظر بیشتر مردم و کارشناسان نسبت به تیم ملی و نتایج این تیم در جام جهانی مثبت بود. البته به جز بازی با بوسنی که روی اشتباهات فنی گل خوردیم و بد بازی کردیم، در مجموع تیم ملی نتایج خوبی را در جام جهانی به دست آورد و بازی‌های خوبی را هم ارائه داد. و حتی بازی‌های ایران در سطح جهان بازتاب مثبتی داشت.

وی در خصوص اینکه کانون مربیان از عملکرد کی‌روش انتقاد کرده بود، گفت: کانون مربیان به دنبال مربی ایرانی برای تیم ملی هستند تا دوباره به جای اول‌مان برگردیم و با نفوذ خود افراد خود را در تیم ملی بچینند. دل آنها برای فوتبال نمی‌سوزد. البته انتقاد باید بشود و خود ما هم منتقد بودیم اما اینکه بخواهیم بگوییم خوب نتیجه نگرفتیم، حرف غیر منصفانه‌ای است. وقتی دنیا اعتراف می‌کند که ایران در جام جهانی خوب بازی کرد، دیگر کانون مربیان نمی‌تواند برای دنیا تعیین تکلیف کند و اذهان عمومی را زیر سوال ببرد.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 13140454
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7