دبیر فدراسیون کاراته گفت: نتایج کسب شده در مسابقات دانشجویان جهان حاصل تلاش یک روزه نبوده و ماحصل تل
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نایب قهرمانی مزد زحمات همه مربیان کاراته است
آشوری: نتایج کسب شده دانشجویان حاصل تلاش یک روز نیست/ مربیان سابق هم سهم بزرگی دارند

دبیر فدراسیون کاراته گفت: نتایج کسب شده در مسابقات دانشجویان جهان حاصل تلاش یک روزه نبوده و ماحصل تلاش همه مربیان گذشته است.

خبرگزاری فارس: آشوری: نتایج کسب شده دانشجویان حاصل تلاش یک روز نیست/ مربیان سابق هم سهم بزرگی دارند
  •  

، پرونده نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کاراته دانشجویان جهان با نایب قهرمانی تیم اعزامی ایران در مونته‌ نگرو بسته شد. این دوره از مسابقات با حضور 319 کاراته‌کا از 47 کشور جهان به میزبانی مونته نگرو آغاز شد که در نهایت تیم ملی ژاپن عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم ملی ایران هم برای نخستین بار روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. در آخرین روز این رقابت‌ها، تیم ملی ایران در کومیته تیمی عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد تا در مجموع با 3 طلای کومیته تیمی مردان، امیر مهدی‌زاده و سحر کرجی، یک نقره رزیتا علیپور و 4 برنز کومیته تیمی زنان، حمیده عباسعلی، ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده نایب قهرمان این پیکارها شود.

محسن آشوری ، در مورد کسب نتایج تیم ملی دانشجویان در مسابقات جهانی که به میزبانی مونته‌نگرو برگزار شد، گفت: رقابت‌های دانشجویان جهان که برگزار شد همگرایی خوبی بین وزارت علوم، فدراسیون و دانشگاه به وجود آمد که خوشبختانه فرایند این همگرایی کسب عنوان نایب ‌قهرمانی در این رقابت‌ها بود. به هر حال در ششمین دوره حضورمان توانستیم سکوی دوم این رقابت‌ها را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: فرق مسابقات جهانی با رقابت‌های دانشجویان جهان در این بود که شاید یک مقدار افراد چهره و صاحب ‌نام در عرصه کاراته در این رقابت‌ها کمتر حضور داشتند، اما نفرات حاضر در این رقابت‌ها زنگ تفریح نبودند. علیرغم اینکه در مسابقات جهانی در دوره‌های اول و دوم با کشورهایی روبرو شدیم که محلی از اعراب نداشتند، اما تیم ما با 70 درصد شاکله اصلی به 50 درصد آمادگی در این رقابت‌ها وارد تاتامی شد.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7