نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت: با هیچ‌کس تعارفی نداریم و اگر تست دوپینگ نفرات فیکس تیم ملی نیز مثبت ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

موضوع دوپینگ در جودو را باید ریشه کن کنیم
میراسماعیلی: در مبارزه با دوپینگ با کسی تعارف نداریم/ ملی پوشان فیکس هم مراقب باشند

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت: با هیچ‌کس تعارفی نداریم و اگر تست دوپینگ نفرات فیکس تیم ملی نیز مثبت اعلام شود آنها را نیز کنار خواهیم گذاشت.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: در مبارزه با دوپینگ با کسی تعارف نداریم/ ملی پوشان فیکس هم مراقب باشند
  •  

آرش میراسماعیلی ، در مورد اینکه فدراسیون جودو مدت‌هاست تصمیم گرفته با معضل بزرگی به نام دوپینگ مبارزه کند، گفت: ما یک مبارزه جدی با معضل بزرگی به نام دوپینگ آغاز کرده ایم و تصمیم داریم کارمان را ادامه دهیم. از ابتدای ورودمان به فدراسیون جودو تست‌های زیادی گرفته‌ایم که متاسفانه مواردی را هم داشته‌ایم که مثبت اعلام شده است. البته تصمیم داریم در این مورد با هیچ کس تعارفی نداشته باشیم و حتی اگر نفرات فیکس تیم ملی نیز تست دوپینگ آنها مثبت اعلام شود آنها را نیز کنار بگذاریم. البته جدا از محرومیت نادو و وادا ما نیز در کمیته انضباطی برای‌ شان محرومیت‌های جدی در نظر خواهیم گرفت.

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: فرصتی به همه جودوکاران دادیم و کلاس‌های آموزشی برای همه جودوکاران گذاشتیم اما در حال حاضر دوپینگ متاسفانه یک معضل بزرگی شده و در ورزش ما درگیری و آلودگی زیادی به وجود آورده است.

میراسماعیلی در مورد اینکه برای نابودکردن دوپینگ کار را از تیم‌ ملی آغاز کرده‌اند گفت: طی دو هفته گذشته تقریبا 18 نمونه تست دوپینگ گرفته‌ایم. تمام کارها طبق خواسته فدراسیون بوده و هدفمان از این کار این بوده که ثابت کنیم هر کسی که می‌خواهد عضو تیم‌ ملی باشد باید پاک باشد. این موضوع شاید برای ما عواقب جدی‌ای داشته باشد اما به این موضوع اعتقاد داریم که اگر در میادین بین‌المللی این اتفاق رخ ندهد بهتر است که در داخل جلوی این معضل را بگیریم.

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: تا المپیک برزیل دو سال فرصت داریم که در رنکینگ المپیک امتیاز کسب کنیم. افرادی که روی آنها سرمایه ‌گذاری می‌کنیم باید پاک باشند. با توجه به مشکلاتی که در ماه گذشته در فدراسیون‌های دیگر در میادین بین‌المللی برای آنها رخ داد تصمیم ما در مورد اینکه با معضل بزرگ دوپینگ مبارزه کنیم جدی‌تر شد.

وی در پایان گفت: جودوکاران بدانند در اردوی تیم‌ ملی، مسابقات قهرمانی کشور، لیگ‌ها و ...مطمئنا به صورت مرتب نمونه تست خواهیم گرفت. منتظر جواب‌های تست دوپینگ هستیم و همه اعضای حاضر در اردوی تیم‌ ملی تست دوپینگ داده‌اند و طی هفته جاری اعلام خواهد شد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 13140642
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7