فدراسیون‌های جهانی هم از دوپینگ در کشتی و وزنه‌برداری نگران هستند شهنازی: دوپینگ فقط برای ایران نیست
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فدراسیون‌های جهانی هم از دوپینگ در کشتی و وزنه‌برداری نگران هستند
شهنازی: دوپینگ فقط برای ایران نیست، اپیدمی شده است/خارجی‌ها از پرچمدار محجبه استقبال می‌کنند

دبیر کل کمیته ملی المپیک به تشریح وضعیت تیم‌های ورزشی در آستانه بازی‌های آسیایی پرداخت.

خبرگزاری فارس: شهنازی: دوپینگ فقط برای ایران نیست، اپیدمی شده است/خارجی‌ها از پرچمدار محجبه استقبال می‌کنند
  •  

، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک با انتخابش به عنوان دبیر کل کمیته، مهمترین رویداد ورزشی 2014 یعنی بازی‌های آسیایی را در سال جاری پیش رو دارد. بازی‌هایی که به گفته بسیاری از کارشناسان تکرار عنوان چهارمی ایران را به دلایلی با مشکل روبه‌رو می‌کند. چرا که هم کره میزبان است و هم این کشور در رشته‌هایی مدعی کسب مدال است که ما هم شانس مدال داریم.

شهنازی در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط این روزهای کاروان ورزشی ایران صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:

فارس: 81 روز تا بازی‌های آسیایی باقیمانده تا الآن شرایط تیم‌های اعزامی را چطور می‌بینید؟

همانطور که می‌دانید رشته‌هایی که شانس مدال طلا دارند و همچنین رشته‌هایی که شانس مدال دارند اما رنگ مدالشان متفاوت است در اولویت قرار دارند، برخی رشته‌ها هم شانس مدال ندارند، اما ما برای آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم و نگاه حمایتی به این رشته‌ها داریم. من و آقای هاشمی در اردوهای رشته‌هایی که شانس مدال دارند حضور پیدا کردیم. البته در این بین به دلیل لیگ جهانی والیبال نتوانستم در تمریناتشان حاضر شویم. بسکتبال هم قرار است در آینده نزدیک در اردوهایش حاضر شویم. فوتبال هم به دلیل شرکت در مسابقات جام جهانی در آینده قرار است بازدیدی داشته باشیم. در مجموع همه دارند تمام تلاششان را می‌کنند و ما هم سعی می‌کنیم مسائل پشتیبانی را به موقع انجام دهیم. ممکن است در بعضی از مسائل دیر و زود داشته باشیم اما تلاش می‌کنیم حمایت‌هایمان را جدی انجام دهیم.

فارس: به نتیجه ایران برای حفظ چهارمی بازی‌های آسیایی خوشبین‌ هستید؟

من خوشبینم، اما بعضی از موارد و رشته‌هایی هستند که باید بیشتر مورد رصد قرار بگیرند، مثلاً در رشته‌های انفرادی در بعضی از اوزان باید بیشتر دقت کنیم که اگر مشکل یا آسیب‌دیدگی‌ هست مورد توجه قرار دهیم به ویژه قهرمانانی که ما به آنها امید داریم. ضمن توجه کامل به رشته‌ها در حین بازدید از اردوها با کادر فنی روی نفر به نفر بازیکنان صحبت می‌کنیم. در ادامه مرکز تیم‌های ملی هم پیگیر موضوع است. البته فدراسیون‌ها هنوز انتخاب نهایی خودشان را نداشتند ما هم به همان مقداری که آنها توجه دارند نگاه می‌کنیم.

فارس: دقیقا حضور کدام رشته‌ها در این بازی‌ها قطعی شده است؟

تیراندازی با کمان، دومیدانی، کاراته، تکواندو، والیبال، وزنه‌برداری، ووشو، کشتی (آزاد و فرنگی)، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی (سابر و اپه)، فوتبال، هندبال، کبدی، قایقرانی (کانو، کایاک، روئینگ)، تیراندازی، جودو، دوچرخه‌سواری، شنا، اعزامشان قطعی شده است.

فارس: رشته‌ای به این گروه اضافه شده است؟

ما در رشته‌های راکتی در حال بررسی هستیم البته نفرات اعزامی در این گروه‌ها کمتر خواهند بود. همچنین ژیمناستیک به دلیل ورزش پایه و سپک‌تاکرا به دلیل اینکه فکر می‌کنیم جایگاهی داشته باشیم قرار است اضافه شوند.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7