رئیس فدراسیون کاراته در واکنش به انتقادهای عضو هیأت رئیسه آسیا گفت: از پناهی برای اینکه می‌خواهد پیگ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای اعترض به کارشکنی عربستان باید همه جوانب را در نظر بگیریم
سمندر: از پناهی به خاطر پیگیری حقوق کاراته ایران ممنونم/ همیشه به ضرر خودمان کار می‌کنیم

رئیس فدراسیون کاراته در واکنش به انتقادهای عضو هیأت رئیسه آسیا گفت: از پناهی برای اینکه می‌خواهد پیگیر حقوق کاراته ایران در جلسه هیأت رئیسه آسیا باشد تشکر می‌کنم، اما اگر قرار است اعتراض کنیم باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

خبرگزاری فارس: سمندر: از پناهی به خاطر پیگیری حقوق کاراته ایران ممنونم/ همیشه به ضرر خودمان کار می‌کنیم
  •  

علیرضا سمندر ، در مورد نتایج کسب شده تیم‌ملی کاراته در مسابقات اخیر گفت: در مورد کاراته ایران طی هفته گذشته در 3 رویداد دانشجویان جهان، غرب آسیا و کاراته‌وان حضور پیدا کرد که در هر سه مسابقه مدال‌های رنگارنگی را کسب کردیم البته هنوز به دبیر فدراسیون که به همراه کاراته‌کاها در مسابقات دانشجویان جهان حضور داشت صحبت نکردم تا از همه اتفاقات رخ داده در مونته‌نگرو با خبر شویم.

وی در ادامه گفت: در رقابت‌های دانشجویان جهان 3 مدال طلا کسب کردیم و از همه مهم‌تر عنوان نایب‌قهرمانی به تیم ملی ایران رسید. در مسابقات کاراته‌وان 16 مدال رنگارنگ کسب کردیم و در مسابقات غرب آسیا نیز مدال‌های خوش رنگی را کسب کردیم البته 21 داور نیز به مسابقات غرب آسیا برای ارتقاع داوری اعزام کردیم که خوشبختانه همه آنها با موفقیت به کشور بازگشتند.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: در مسابقات کاراته‌وان اندونزی رئیس فدراسیون جهانی از صبح تا شب طی دو روزی که مسابقات برگزار می‌شد در سالن حضور داشت. خوشحالم از اینکه از نزدیک تمام مبارزات ملی‌پوشان ما را تماشا کرد. خوشبختانه در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها جلساتی هم با رئیس فدراسیون جهانی داشتیم چراکه امسال قرار است یک انتخاباتی در هیات رئیسه فدراسیون برگزار شود. ما برای کسب کرسی رایزنی‌های خوبی را هم با او داشتیم.

سمندر در ادامه در مورد اینکه فدراسیون کاراته در تلاش است تا در بازی‌های آسیایی به بهترین مدال برسد گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی با تمام حواشی‌ای که وجود دارد بهترین نتیجه را کسب کنیم کاری هم نداریم منتقدان چه می‌گویند. انتقادهای دوستانی که در حال حاضر به عنوان منتقد از طریق رسانه‌ها حرف‌های خود را مطرح می‌کنند برای من که به عنوان رئیس فدراسیون هستم خیلی مهم است چراکه از تمام صحبت‌های آنها در رفع نقاط ضعف فدراسیون استفاده می‌کنم. به اعتقاد من انتقاد دوستان هیچ ایرادی ندارد چراکه آنها جزو خانواده کاراته هستند و قطعا به صلاح این رشته تصمیم می‌گیرند.

وی در واکنش به این سوال که برخی از کاراته‌کاها در رقابت‌های کاراته‌وان مدال کسب کردند و این مدال‌ها در کارنامه فدراسیون ثبت شده است این در حالی است که پیش از اعزام تیم ملی مربیان و مسئولان فدراسیون مدعی بودند که نتایج کسب شده توسط آنها در اندونزی هیچ ارتباطی به فدراسیون نخواهد داشت گفت: به هر حال وحید حسنی‌پور یک ایرانی است و مدال او برای کشورمان کسب شده است. شاهین جعفری هم با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شد اما مدالی کسب نکرد و حتی اگر مدال کسب می‌کرد عملکرد او نیز در کارنامه فدراسیون ثبت می‌شد.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 228
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 13140689
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7