مسابقات انتخابی سبک دبل فول کنتاکت کیک بوکسینگ در شاهین دژ برگزار شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مسابقات انتخابی سبک تای کیک بوکسینگ در شاهین دژ برگزار شد

مسابقات قهرمانی استان آذربایجان غربی سبک تای کیک بوکسینگ وانتخابی مسابقات بین المللی شاهین دژ به همت تربیت بدنی  و با همکاری هیات تای کیک بوکسینگ در سالن 2000نفری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ، در این مسابقات ۱۲۰ نفر از رزمی کاران استان از شهرهای میاندوآب، تکاب، مهاباد، ارومیه، اهر، نقده ودیگر شهرهای استان حضور داشتند که به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان این رقابت ها تیم شهرستان شاهین دژبا47 امتیاز با برتری مقابل رقیبان خود به مقام نخست دست یافت و تیم های شهرستان تکاب با 25امتیاز و میاندوآب با 20امتیاز  به عناوین دوم و سوم رضایت دادند.و ورزشکاران نوشین شهر ارومیه کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را ازآن خود نمودند.

این مسابقات زیر نظر هیات تای کیک بوکسینگ استان و با همکاری هیات تای کیک بوکسینگ شهرستان شاهین دژ برای انتخابی مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ شاهین دژبرگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 434
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 434
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 13140883
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7