یکی از چهار وزنه‌بردار دوپینگی تیم نوجوانان گفت: حسین توکلی هیچ نقشی در دوپینگ من و سه وزنه‌بردار دی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
وزنه‌بردار نوجوان دوپینگی:
خودمان مقصر بودیم!/ برخی به دنبال تبرئه خود و تخریب توکلی هستند

یکی از چهار وزنه‌بردار دوپینگی تیم نوجوانان گفت: حسین توکلی هیچ نقشی در دوپینگ من و سه وزنه‌بردار دیگر تیم نوجوانان نداشت اما متاسفانه برخی‌ها با بی‌لطفی تمام و با نادیده گرفتن زحمات این مربی قصد دارند او را مقصر جلوه دهند.

خبرگزاری فارس: خودمان مقصر بودیم!/ برخی به دنبال تبرئه خود و تخریب توکلی هستند
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، رامین ولی‌پور که اسفند ماه گذشته عنوان نایب قهرمانی دسته 77 کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا را به دست آورده بود، عنوان کرد: من به جرات می‌گویم مقصران اصلی دوپینگ خود ورزشکاران هستند و اگر در این مدت هم حرفی خلاف این زده شده به خاطر ترس برخی از همین ورزشکاران از خانواده‌ها یا مربیان شهرستانی‌شان بوده است.

وی در مورد اتهام اخیر مبنی بر اینکه حسین توکلی از وزنه‌برداران پول دریافت می‌کرده است، گفت: من متاسفم برای کسانی که چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورند. بله! ما به حسین توکلی پول دادیم تا با راهنمایی‌ها و کمک او بتوانیم از پروتئین‌ها و مکمل‌های مجاز برای ارتقای رکوردهای‌مان استفاده کنیم. این کار هم با درخواست خود ورزشکاران صورت گرفت و دلیلش هم این بود که برای فدراسیون به دلیل شرایط مالی امکان فراهم کردن پروتئین و مکمل‌‌های مجاز مهیا نبود. این نه جرم است و نه خلاف، اما حالا که دوپینگ چهار نفر مثبت شده برخی به تکاپو افتاده‌اند تا با اتهامات واهی سرمربی را مقصر جلوه دهند.

ولی‌پور افزود: آقای توکلی برای همه ما نقش برادر بزرگ‌تر و حتی پدر را داشت و زمان‌هایی زیادی را برای صحبت کردن با ما، انتقال تجربیاتش و نشان دادن راه و چاه زندگی اختصاص می‌داد. نمی دانم حالا چه اتفاقی افتاده که برخی‌‌ها به ناحق قصد تخریب این مربی را دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی باعث شد نمونه دوپینگ او و سه وزنه‌بردار دیگر مثبت اعلام شود، گفت: وقتی آقای کوروش باقری استعفا داد فکر نمی‌کردیم تا پایان سال مسابقه دیگری در کار باشد. به همین خاطر به دنبال این بودیم که خودمان را برای بازی‌های المپیک نوجوانان آماده کنیم. اما بعد از سه ماه به یک‌باره با معرفی آقای توکلی به عنوان سرمربی، قرار شد در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنیم. تمام این داروهایی که در بدن ما بود، سه یا چهار ماه قبل از مسابقات اسفند ماه استفاده شده بود و این حرف‌ها که فلانی روز مسابقه به دیگری پودر داده یا ورزشکاران بعد از حضور ماموران نادو اقدام به استفاده از این داروها کرده‌اند کذب محض است.

ولی پور در پایان گفت: برخی به دنبال تبرئه کردن خودشان هستند اما من به جرات خودم را مقصر این اتفاق می‌دادم. البته مربیان شهرستانی هم از آنجایی که بعضا آگاهی شان در حد مربیان تیم ملی نیست راهکارهایی را جلوی پای من و دیگر وزنه‌برداران گذاشتند که در نهایت به ضرر خودمان تمام شد. ایراد اصلی و بی‌تجربگی ما در این بود که با سرمربی تیم ملی صادق نبودیم و قدر زحمات او را ندانستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 432
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 438
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 13140893
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7