سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار با برزیل فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در سا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با بازی گروهی توانستیم به نتیجه برسیم
کواچ: فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود/ باید احساسات را کنار بگذاریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار با برزیل فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در سالن آزادی بود.

خبرگزاری فارس: کواچ: فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود/ باید احساسات را کنار بگذاریم
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
  •  

، اسلوبودان کواچ پس از برتری 3 بر2 تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در لیگ جهانی اظهار داشت: از تمام تماشاگران و اصحاب رسانه که در رقم خوردن این پیروزی به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. بعد از بردی که در برزیل داشتیم همه انتظار داشتند که در این مسابقه به پیروزی برسیم. فشار زیادی روی کادر فنی بود. برخی اوقات شاهد بودم بازیکنان ما برای جمعیت بازی می‌کردند و از خود بیخود شده بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما اگر اشتباهی می‌کردند از لحاظ روحی پایین می‌آمدند و این به دلیل استرس بود. وقتی بازی را گروهی شروع کردیم و ادامه دادیم توانستیم به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص تفاوت برزیل در این بازی و بازی‌ای که در خانه انجام داد گفت: آن چیزی که در تهران دیدیم بسیار متفاوت‌تر از برزیل بود. آنها بهتر از زمین خودشان بازی کردند.

کواچ در مورد تعویض عادل غلامی عنوان کرد: من مربی هستم و کاملا طبیعی است که بازیکنان را انتخاب کنم. دفعه قبل دیدیم آرمین تشکری بسیار خوب بازی کرد و امشب هم شب عادل غلامی بود. در مجموع من صلاح می‌دانم که چه بازیکنی در زمین بازی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مصدومیت علیزاده چه کسی جایگزین او می‌شد عنوان کرد: علی مباشری به دلیل دریافت‌های خوبی که دارد را جایگزین او می‌کردم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص بازی‌های آینده گفت: همانطور که بارها گفته‌ام در لیگ جهانی همه بازی‌ها اهمیت بالایی دارد. می‌بینیم که برزیل گاهی خوب بازی می‌کند و گاهی نه. ما باید احساسات را کنار بگذاریم و با نگاه جدید در هر بازی به میدان برویم.

کواچ در مورد اینکه چرا بازیکنان ما سرویس‌های زیادی خراب می‌کنند گفت: شاید شما به این موضوع راحت نگاه می‌کنید اما اینطور نیست. ما مقابل تیم‌های بزرگ جهان بازی می‌کنیم. هر تیم نقاط قوت و ضعف دارد و ما هم تلاش می‌کنیم این مشکل را در جاهای دیگر برطرف کنیم.برزیل تیمی است که 85 درصد سرویس‌های که می‌زند به نتیجه می‌نشیند. وقتی بازیکن این تیم سرویسی با سرعت 145 کیلومتر در ساعت می‌زند نباید الان انتظار داشته باشیم که مانند آنها باشیم. باید روی این مشکل کار زیادی انجام دهیم.

به گزارش فارس، دیدار دوم دو تیم روز یکشنبه ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7