برنامه های فرهنگی سه روز پایانی هفته جوان اعلام شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برنامه های فرهنگی سه روز پایانی هفته جوان اعلام شد

برنامه های فرهنگی سه روز پایانی هفته جوان اعلام شد

از سوی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برنامه های سه روز پایانی هفته جوان اعلام گردید.
سجاد بیرامی معاون فرهنگی و امور جوانان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام گرفته برنامه های ارزشمند و فاخری بمناسبت گرامیداشت خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان توسط حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و همکاری صمیمانه دستگاههای اجرایی بویژه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد از آغازین روز این هفته برگزار شد و به فضل الهی برنامه های دیگری نیز در سه روز پایانی هفته جوان به اجرا در خواهد آمد.
بیرامی در ادامه افزود: ساعت 30/16 عصر روز دوشنبه 20 خردادماه و در چهارمین روز هفته جوان به همت کانون طلایه داران کشاورزی کارگاه آموزشی تغذیه سالم ویژه جوانان در محل کانون بانوان استان واقع در بلوار شهید باهنر برگزار خواهد شد. همچنین ساعت 18 همین روز نخستین لابراتوار تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم به همت مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم واقع در خیابان آیت ا... کاشانی خیابان کشتگر بالاتر از بانک ملّی با حضور مسئولین استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین گفت: برگزاری مراسم شبی با قرآن و تقدیر از قاریان برتر ساعت 21 روز چهارشنبه 21 خرداد ماه در مسجد امام خمینی (ره) به همت مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم ، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده سالم در ساعت 30/16 روز 21 خرداد در محل کانون بانوان استان به همت کانون طلایه داران کشاورزی و دیدار جوانان با حجت الاسلام و المسلمین دکترسید مهدی قریشی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه در ساعت 12 روز چهارشنبه 21 خرداد در محل فرهنگسرای عترت و قرآن و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته جوان می باشد.
بیرامی همچنین از برگزاری همایش جوان و مسجد و تجلیل از جوانان مسجدی در ساعت 30/10 صبح روز پنجشنبه 22 خردادماه در محل اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: روز پنجشنبه ساعت 30/9 صبح نیز مجموعه جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل با تجمع در محوطه این اداره بمنظور گلباران مزار شهداء والامقام انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با روح بلند آنان به باغ رضوان شهرستان ارومیه عزیمت خواهند نمود.
سجاد بیرامی همچنین از برگزاری نشست جایگاه و نقش جوانان در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال در ساعت 30/16 روز پنجشنبه 22 خرداد با حضور مسئولین و نمایندگان نهادهای فرهنگی و دانشگاهی و نیز یادواره شهداء جوان نخبه استان در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 خردادماه در محل اداره کل ورزش و جوانانبه همت کانون شهدای محراب  خبر داد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 13140580
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7