مربی تیم ‌ملی کاراته گفت: وحید حسنی‌پور به عنوان نماینده تیم‌ ملی در این مسابقات کاراته وان شرکت نخو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
هرکسی بخواهد می‌تواند با هزینه شخصی راهی اندونزی ‌شود
روحانی: حسنی‌پور در مسابقات کاراته وان نماینده تیم ملی نیست

مربی تیم ‌ملی کاراته گفت: وحید حسنی‌پور به عنوان نماینده تیم‌ ملی در این مسابقات کاراته وان شرکت نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: روحانی: حسنی‌پور در مسابقات کاراته وان نماینده تیم ملی نیست
  •  

سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در حالی طی روزهای 30 و 31 خردادماه سال جاری در اندونزی برگزار خواهد شد که مسئولین برگزاری رقابت‌های لیگ جهانی، امروز سه‌شنبه (بیستم خردادماه) را به عنوان مهلت پایانی ثبت‌نام تیم‌ها و نفرات جهت حضور در پیکارهای کاراته‌ وان اندونزی در نظر گرفته‌اند، اما مسئولان فدراسیون کاراته نام وحید حسنی‌پور و آلاله صعودی را به نفرات اعزامی به مسابقات لیگ کاراته وان اضافه کردند.

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته، در مورد آغاز مرحله جدید اردوهای تیم‌ملی کاراته، اظهار داشت: مرحله ششم اردوی آماده‌ سازی تیم‌ ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی جهان آغاز شده و همه نفرات حاضر در اردو از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی را دارند. تیم‌ ملی طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده هر روز تمرینات خود را پیگیری می‌کند و تمرینات بدنسازی نیز زیر نظر سیدمحمد حسینی به خوبی پیگیری می‌شود.

وی در مورد اعزام تیم‌ ملی کاراته به مسابقات کاراته‌ وان اندونزی گفت: 28 خرداد تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات کاراته‌ وان راهی اندونزی خواهد شد. بنده و جعفری هدایت ملی‌پوشان در این رقابت‌ها را برعهده خواهیم داشت. هامون درفشی‌پور، حسین سمندر، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی، ایمان سنچولی و پیمان سلطانی قرار است در ترکیب تیم‌ ملی به این مسابقات اعزام شوند. احتمالا اگر کارهای اعزام سامان حیدری به همراه تیم دانشجویان درست نشود او نیز در کنار ملی‌پوشان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

مربی تیم‌ ملی در پاسخ به این سؤال که این روزها شنیده شده وحید حسنی‌پور نیز قرار است به این رقابت‌ها اعزام شود، گفت: وحید حسنی‌پور، شاهین جعفری و هادی عرب در مسابقات کاراته ‌وان شرکت خواهند کرد، اما آنها با هزینه شخصی به مسابقات اعزام می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در ترکیب تیم‌ ملی حضور نخواهند داشت. قانون مسابقات کاراته‌ وان به این صورت است که هر کسی از هر نقطه دنیا به دلیل اینکه این مسابقات آزاد برگزار می‌شود می‌تواند وارد تاتامی شود. اعزام حسنی پور به مسابقات کاراته ‌وان هیچ ربطی به موضوعاتی که مطرح شده ندارد. بنده دوست ندارم در مورد حواشی صحبت کنم و تنها تمرکزم را روی تیم‌ ملی گذاشته‌ام.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1272
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1272
بازدید ماه : 1384
بازدید کل : 13141727
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7