کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل گفت: در بازی ایران مقابل آرژانتین همه مردم برزیل طرفدار ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تیم والیبال‌تان را به جای فوتبال به برزیل بفرستید!
دونگا: تجربه قوچان‌نژاد به ایران در جام جهانی کمک می‌کند/ مردم برزیل در بازی با آرژانتین طرفدار ایران هستند

کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل گفت: در بازی ایران مقابل آرژانتین همه مردم برزیل طرفدار ایران خواهند بود.

خبرگزاری فارس: دونگا: تجربه قوچان‌نژاد به ایران در جام جهانی کمک می‌کند/ مردم برزیل در بازی با آرژانتین طرفدار ایران هستند
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس دونگا بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل با حضور در برنامه 2014 رو در روی عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی نشست و درباره مسائل گوناگون به صحبت پرداخت.

وی در ابتدای صحبت‌هایش با بیان اینکه از حضور در ایران خوشحال است، گفت: خوشحالم که به ایران آمدم چرا که جز معدود کشورهایی بود که من به آن نرفته بودم از لطف مردم ایران تشکر می‌کنم که به من لطف زیادی داشتند. خوشحالم که با ایران آشنا شدم و وقتی به سفارت برزیل در ایران رفتم فهمیدم که هزار و 500 نفر از ایران قصد رفتن به برزیل را دارند. همچنین از مؤسسه سرطانی محک دیدار کردم.

پیشکسوت فوتبال برزیل در مورد اینکه در زمین و کنار زمین خیلی عصبانی بود اما در ایران نشان داد که انسان خوشرویی است، ادامه داد: ما در داخل زمین بیاد تمرکز داشته باشیم چرا که باید کشورمان را به همه دنیا نشان دهیم و مسئولیت داخل زمین با ما است اما همانگونه که مردم ما را دوست دارند ما هم آنها را دوست داریم و باید با لبخند به آنها اهمیت بدهیم.

وی افزود: ایران را در تلویزیون و اخبار دیده بودم اما خوشحالم که به اینجا آمده بودم و دیدیم که مردم سرزنده و موفقی دارید که مثل برزیل و اروپایی‌ها زندگی می‌کنند تهران شهر تمیزی است و احترام کوچکترها به بزرگترها در این شهر برایم جالب بود و دیدم که مردم مؤدبی دارید.

دونگا در ادامه در مورد اینکه در فوتبال تکنیکی و ظریف برزیل او چگونه به عنوان یک بازیکن فیزیکی و قدرتی خودش را نشان داد، خاطرنشان کرد: هرکس باید در زمین وظیفه‌ای را انجام دهد در فوتبال همه از فوتبال زیبا صحبت می‌کنند اما باید گل نخوری تا برنده شوی چرا که همه نگران گل نخوردن هستند در سال 1994 همه بازیکنان با هم کار متقابل انجام می‌دادند و هم در دفاع و هم در حمله فعالیت زیادی داشتیم که توانستیم همه را ببریم و قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که بهترین بازیکن هجومی برزیل در 20 سال اخیر چه کسی است، اظهار داشت: انتخاب بهترین مهاجم کار سختی است ریوالدو بازیکنی بود که در چپ، راست و همه جا گل می‌زد و مربیان می‌گفتند که هیچگاه بازیکنی مثل او نبوده است. رونالدینیو و روماریو بازیکنان سرعتی بودند به‌به‌تو هم بازیکن سرعتی بود اما او نیاز به یک بازیکن مکمل داشت رونالدو هم بازیکنی بود که فوق‌العاده بود اما به نظر من ریوالدو عالی‌ترین مهاجم برای برزیل بود.

دونگا در پاسخ به این سؤال که با به‌به‌تو در یکی از بازی‌های برزیل درگیری پیدا کرده بود، تصریح کرد: همه ما هدف‌مان برنده‌ شدن بود هر کس اخلاقی داشت اما هدف ما برنده شدن برزیل بود و یاد گرفته بودیم که هر کس اخلاقی دارد و ما باید به آن احترام می‌گذاشتیم. البته بیشتر تمرکز ما روی بازی بود و خیلی کم با هم به مشکل می‌خوردیم.

سرمربی اسبق تیم ملی برزیل در مورد روماریو هم تصریح کرد: او این روزها وارد سیاست شده و در کارش هم عالی است البته او هم با بازیکنان جوان دعوا می‌کرد و من به او می‌گفتم که تو با همه دعوا داری و باید آرام باشی.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال برزیل در مورد شرایط این‌ روزهای این کشور در آستانه جام جهانی 2014 برزیل گفت: حال و هوای این روزهای برزیل خوب است و او استادیوم‌ها هم آماده شدند. طرفداران برزیل با همه هواداران خوب برخورد می‌کند و این جام جهانی هم همانند سایر جام‌های جهانی است که پر از شادی و امید برای مردم خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که انتظارات مردم برزیل از تیم ملی فوتبال این کشور در حال حاضر چیست، افزود: برای فوتبال برزیل باید همیشه برنده بود ما بازیکنانی خوبی داریم اما در برزیل دوم شدن یعنی آخر شدن! این فکر مردم برزیل است و آنجا اگر نتیجه خوبی نگیری به شما اعتراض می‌کنند اما مردم برزیل نشان دادند که در جام جهانی چه می‌خواهند.

وی در مورد مقایسه تیم ملی فوتبال برزیل در سال 1994 با برزیل جام جهانی 2014 خاطرنشان کرد: برزیل 2014 شانس زیادی برای قهرمانی دارد، چراکه در خانه خودمان بازی می‌کنیم و اسکولاری هم تیم ملی خوبی ساخته و با اینکه بازیکنان نامداری مثل روماریو و ریوالدو در این تیم حضور ندارند اما بازیکنانی در برزیل بازی می‌کنند که در فوتبال اروپا شرایط خوبی دارند بازیکنان برزیل اهل رقابت هستند و با حمایت تماشاگران تیم ملی برزیل هم قوی‌تر خواهد شد. در جام جهانی نمی‌توان اشتباه کرد.

دونگا افزود: الان بازیکنانی مثل رونالدو و روماریو را نداریم اما بازیکنانی مثل نیمار هستند که عملکرد خوبی در فوتبال دارند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال برزیل درباره وضعیت اسکولاری در تیم ملی برزیل هم خاطرنشان کرد: اسکولاری تیمی را در دست گرفت که همانند کشتی در اقیانوس بود و هدفی نداشت اما او آمد، تصمیم گرفت و به همه آرامش داد و با حضور بازیکنان تیم ملی برزیل به شرایط خوبش برگشت.

وی با بیان اینکه اسکولاری فوتبال قدرتی را دوست دارد، گفت: اسکولاری فوتبال را سفت و محکم دوست دارد و همیشه از بازیکنانش می‌خواهد کرد که محکم بازی کنند اما منظورش این نیست که بازیکنان را مصدوم کنند چرا که از بازیکنانش می‌خواهد محکم بازی کنند تا بازیکنان حریف از آنها بترسند او بیشتر به خاطر حساسیت بازی از بازیکنان می‌خواست که محکم بازی کنند و شاید حساسیت بازی روی او اثر گذاشته که گفته بود حریف را بزنند!

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل در خصوص عدم دعوت از رونالدینیو و کاکا به تیم ملی برزیل و اینکه آیا این موضوع باعث انتقاد رسانه‌ها شده یا نه اظهار داشت: جالب است بدانید که رسانه‌ها هیچ انتقادی نکردند و این اولین بار بود که این کار را انجام می‌دادند رونالدینیو و کاکا می‌خواستند که در جام جهانی حاضر باشند تا بتوانند به بازیکنان جوان کمک کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930320000033#sthash.jPYoPTp0.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 13140650
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7