سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی امیدوار بودیم که شاگردان کی‌روش برای تماشای بازی ایران و برزی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

از ۴ بازی تنها یک پیروزی داشتیم، پس نتایج راضی‌کننده نیست
خوش‌خبر: چشم‌انتظار فوتبالیست‌ها ماندیم، اما نیامدند/ روزهای خاطره‌انگیزی را رقم می‌زنیم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی امیدوار بودیم که شاگردان کی‌روش برای تماشای بازی ایران و برزیل به سالن مسابقه بیایند، اما اینگونه نشد.

خبرگزاری فارس: خوش‌خبر: چشم‌انتظار فوتبالیست‌ها ماندیم، اما نیامدند/ روزهای خاطره‌انگیزی را رقم می‌زنیم
  •  

، امیر خوش‌خبر درمورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی 2014 اظهار داشت: نتایجی که تیم ملی در مسابقات اخیر کسب کرد راضی کننده نیست؛ چراکه از 4 بازی تنها یک پیروزی کسب کردیم. شاید در ایتالیا هم توانایی کسب یک یا دو امتیاز را هم داشتیم. شکست برابر ایتالیا شوکی به بازیکنان وارد کرد تا آنها به خودشان بیایند و توانایی‌هایشان را مقابل برزیل بروز دادند.

وی ادامه داد: برزیل هم از روز اول به‌گونه‌ای رفتار می‌کرد که تنها به فکر پیروزی برابر ایران بود. برزیلی‌ها هم تعجب کردند که چطور ممکن است تیمی بعد از این همه مسافرت و خستگی بتواند اینگونه بازی کند. به نظرم می‌توانستیم بازی اول را هم پیروز شویم و به قول کواچ آنها پیروز نشدند، بلکه خودمان باختیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص علت عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در سالن دیدار ایران - برزیل، گفت: چشم‌مان خیلی در انتظار ملی‌پوشان فوتبال ماند؛ خیلی امیدوار بودیم که شاگردان کی‌روش به سالن مسابقه بیایند، حتی بلیت هم برای آنها تهیه کرده بودیم. مسئولان سالن هم چندین بار از ما سوال کردند که آیا بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به سالن می‌آیند یا خیر؟ مسافت دور و خیابان‌ها ترافیک بود. متروی شهر اعتصاب کرده بود و خیابان‌ها بسیار شلوغ شده بود و فکر می‌کنم به همین دلیل نتوانستند خود را به سالن برسانند.

خوش‌خبر درمورد 6 دیداری که ایران میزبان تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان خواهد بود، گفت: بازی‌های پر استرسی خواهیم داشت، چراکه مقابل هواداران خودمان بازی می‌کنیم و کارمان سخت است. امیدوارم حضور تماشاگران استرس زیادی به بازیکنان وارد نکند و آنها بتوانند مثل همیشه راحت بازی کنند. اگر تیم ملی خارج از مسائل حاشیه‌ای و با آرامش وارد زمین شود می توانیم روزهای خاطره‌انگیزی را برای مردم و والیبال ایران رقم بزنیم

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 13140514
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7