رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از این پس مربیانی که در خصوص دوپینگ مقصر باشند مادام‌العمر محروم خواه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رضازاده: مربیان خاطی از این پس مادام‌العمر محروم می‌شوند/ قهرمانی با دوپینگ ارزشی ندارد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از این پس مربیانی که در خصوص دوپینگ مقصر باشند مادام‌العمر محروم خواهند شد.

خبرگزاری فارس: رضازاده: مربیان خاطی از این پس مادام‌العمر محروم می‌شوند/ قهرمانی با دوپینگ ارزشی ندارد
  •  

،‌ حسین رضازاده که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود در خصوص دوپینگ نوجوانان تیم ملی گفت: پس از اینکه کادر فنی تیم ملی عوض شد اردوی تیم ملی نوجوانان با حضور 14 وزنه‌بردار آغاز شد و خود من شاهد بودم که توکلی سرمربی تیم ملی بارها با بچه‌‌ها صحبت کرده و در خصوص داروهای مجاز به آنها توضیحاتی را داد که در نهایت پس از اعزام تیم ملی تست دوپینگ 4 نفر از این ملی‌پوشان مثبت درآمد که ما آنها را به فدراسیون خواسته تا توضیحات‌شان را بشنویم.

وی با بیان اینکه 37 روز پس از اعزام، تست دوپینگ همین نفرات توسط نادو منفی اعلام شده بود افزود: این 4 نفر با حضور در فدراسیون نامه‌ای را امضا کردند که نشان می‌‌داد مربی شهرستانی آنها از این تعداد پول گرفته و داروهای غیرمجاز تجویز کرده است. این ملی‌پوشان نیز به گفته خودشان تهدید شده و برای اینکه از اردو اخراج نشوند مجبور به دروغ گفتن به توکلی شده بودند.

رضازاده تأکید کرد: حدود چهار سال است قبل از اعزام تیم‌های ملی، مأموران نادو به اردوی وزنه‌برداری می‌آیند و از ملی‌پوشان تست می‌گیرند. ما حتی در همین راستا چند بار همایش گذاشتیم تا این مشکلات هم پیش نیاید.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه چرا تیم ملی جوانان به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام نشد، گفت: ما قهرمان جهانی هستیم اما برای دوره فعلی رکوردهایمان در سطح خوبی نبود ضمن اینکه به خاطر در پیش بودن امتحانات اردوهای تیم ملی جوانان به صورت منظم برگزار نشد.

وی در پایان گفت:‌ این چهار نفر فعلا محروم هستند. ما در حال بررسی هستیم و از این پس اگر مربی در خصوص مشکلات مربوط به دوپینگ نقش داشته باشد محروم مادام‌العمر خواهد شد. قهرمانی با دوپینگ ارزش ندارد و توصیه ما به ورزشکاران این است که تحت هر شرایطی با مربی خود روراست باشند.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 13140459
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7