سرمربی تیم ‌ملی بوکس گفت: احتمالا تیم ملی بوکس24 خردادماه برای حضور در اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌ش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
احتمالا 14 بوکسور به اردوی مشترک اعزام می‌شوند
احدی: برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌شویم/ منتظریم هزینه اعزام تامین شود

سرمربی تیم ‌ملی بوکس گفت: احتمالا تیم ملی بوکس24 خردادماه برای حضور در اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌شود.

خبرگزاری فارس: احدی: برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌شویم/ منتظریم هزینه اعزام تامین شود
  •  

اکبر احدی، در مورد دعوت فدراسیون بوکس ایتالیا از نمایندگان کشورمان برای برگزاری اردوی مشترک خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته فدراسیون بوکس ایتالیا دعوت نامه‌ای را به مسئولان فدراسیون ایران ارسال کرده تا تیم ملی ایران برای حضور در اردوی مشترک راهی کشور آنها شود. قرار است یک اردوی مشترک به مدت 15 روز در ایتالیا برگزار شود و به همین دلیل همایون اردلان دبیر فدراسیون در حال پیگیری است و احتمالا اگر بودجه مورد نظر تامین شود 24 خردادماه تیم ملی راهی ایتالیا می‌شود. البته احتمالا به دلیل کمبود زمان ما 10 روز در این اردوی مشترک حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: 14 نفر قرار است به این اردو اعزام شوند، اما باز هم می‌گویم بستگی به این دارد که بودجه اعزام تیم ملی تامین شود.

سرمربی تیم‌ ملی در مورد اضافه شدن مرتضی سپهوند به کادرفنی، گفت: با سیاستی که مسئولان فدراسیون در پیش گرفته‌اند، قرار است از این به بعد در هر دوره از اردوها یکی از مربیان فعال استان‌ها به کادر فنی تیم ملی اضافه شود و تجربه جدیدی را کسب کند. به هر حال این روش خوبی برای پرورش مربیان در بوکس است و در حال حاضر هم مرتضی سپهوند به جمع کادر فنی اضافه شده است.

، محمد آشوری، مجتبی فرجی، اکبر احدی و مرتضی سپهوند در حال حاضر هدایت 20 بوکسور را در اردوها برعهده دارند. اردوی تیم‌ملی بوکس در حال حاضر به میزبانی استان مازندران و در شهر لاویج پیگیری می‌شود.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 13140504
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7