نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: برای ادامه آموزش به کاراته‌کاها از مسئولان فدراسیون کاراته عذرخواهی می‌
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
پایان همکاری با فدراسیون کاراته
میراسماعیلی: می‌خواهم روی تمرینات جودو تمرکز کنم/ فرصت آموزش به کاراته‌کاها را ندارم

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: برای ادامه آموزش به کاراته‌کاها از مسئولان فدراسیون کاراته عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم تمام تمرکزم را برای موفقیت جودوکاران در بازی‌های آسیایی بگذارم.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: می‌خواهم روی تمرینات جودو تمرکز کنم/ فرصت آموزش به کاراته‌کاها را ندارم
  •  

ب، هفتمین روز از پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در شرایطی روز (شنبه) در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد که مسئولان فدراسیون کاراته در تصمیمی عجیب مدیر فنی تیم‌های ملی جودو را برای آموزش دادن فنون درگیری به اردوی تیم ملی کاراته دعوت کردند.

آرش میراسماعیلی، دارنده چهار نشان طلا و برنز جهان و نایب رئیس فدراسیون و مدیر فنی تیم ملی جودو؛ میهمانی بود که برای آموزش فنون درگیری و بر هم زننده تعادل، یک ساعتی لباس تمرین بر تن کرد و به آموزش نکات لازم در این زمینه پرداخت. 

این اتفاقات در حالی رخ داده که این روزها جودوی ایران حال و روز خوبی ندارد و شکست‌های مداوم جودوکاران در مسابقات برون مرزی صدای منتقدان را در آورده است. از نگاه کارشناسان خواسته مسئولان فدراسیون کاراته از مدیر فنی تیم‌های ملی جودو در این برهه از زمان کاملا غیر منطقی و بدون کارشناسی بوده است و به همین دلیل آرش میراسماعیلی در صحبت‌ها خود با  دست رد به سینه دبیر فدراسیون کاراته زد و اظهار کرد که می‌خواهد تمام تمرکز خود را روی تمرینات جودوکاران بگذارد.

میراسماعیلی در واکنش به این سؤال که دلیل حضور شما در تمرینات تیم ملی کاراته طی دو روز گذشته چه بود،‌ گفت: تقریبا هفته گذشته دبیر فدراسیون کاراته با من تماس گرفت و از من خواست که برای آموزش دادن فنون پرتابی که در کاراته اجرا می‌شود و سه امتیاز نیز دارد در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم. من هم با حضور در تمرینات تیم ملی کاراته ساعاتی را با اردونشینان تیم ملی کاراته تمرین کردم.

وی در ادامه گفت: با توجه به مشغله کاری و حضور در اردوی تیم ملی جودو هفته‌ قبل نتوانستم در اردوی تیم ملی کاراته حضور پیدا کنم و روز شنبه با توجه به اصراری که دبیر فدراسیون کاراته داشت یک ساعتی را در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردم. البته بنده ارادت خاصی به مسئولان فدراسیون و نفرات ملی پوش دارم و تنها نیتم این بود که یک قدمی را برای موفقیت کاراته‌کاها بردارم. خوشحالم از اینکه در اردوی تیم ملی با دوستان خوبی مثل حسین روحانی، پورشیب و مهدی‌زاده ساعاتی را در کنار هم بودیم و امیدوارم که با این کار قدم مثبتی برای تیم ملی کاراته برداشته باشم.

مدیر فنی تیم‌ ملی جودو در پاسخ به این سؤال که گویا قرار است شما هفته‌ای یک بار در اردوی تیم ملی کاراته حضور داشته باشید و تمرین فنون پرتاب را به آنها آموزش دهید و آیا فکر نمی‌کنید که بهتر است تمرکز شما روی تمرینات جودوکاران باشد،‌گفت: با توجه به اینکه بحث حضور من در رده‌های مختلف تیم ملی جودو وجود دارد و با ملی‌پوشان مستقیم تمرین می‌کنم از دوستان خوبم که در فدراسیون کاراته فعالیت می‌کنند عذرخواهی می‌کنم و دیگر نمی‌توانم در این امر آنها را یاری کنم.

مدیر فنی تیم‌های ملی جودو در ادامه خاطرنشان کرد: من از مسئولان فدراسیون عذرخواهی کردم و اگر آنها تمایل داشته باشند فدراسیون جودو حاضر است نفرات دیگری را برای آموزش دادن این فن به اردوهای تیم ملی کاراته اعزام کند.

- puf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 205
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 205
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 13140654
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7