پیشکسوت وزنه‌برداری ایران گفت:‌ افتخارات امثال نامجو و نصیری از رضازاده بیشتر است ولی در حالی که از
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با دخالت‌های بیجا باقری را فراری دادند
عطاراشرفی: در وزنه‌برداری خیانت شد و اسنادش را به نام رضازاده زدند/ در هر رقابت ۴ دوپینگی می‌دهیم

پیشکسوت وزنه‌برداری ایران گفت:‌ افتخارات امثال نامجو و نصیری از رضازاده بیشتر است ولی در حالی که از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده بود، رئیس فدراسیون شد و بعد هم که به این رشته خیانت شد و اسناد فدراسیون را به نام او زدند.

خبرگزاری فارس: عطاراشرفی: در وزنه‌برداری خیانت شد و اسنادش را به نام رضازاده زدند/ در هر رقابت ۴ دوپینگی می‌دهیم
  •  

مهدی عطار اشرفی  اظهار داشت: چندین سال است که رضازاده اجازه نمی‌دهد پیشکسوتان وزنه‌برداری ایران که انصافا از دانش روز این رشته ورزشی نیز برخوردار هستند، وارد گود وزنه‌برداری شوند. خود من پس از نیم قرن که در این رشته بودن هرگز فکر نمی‌کردم اسناد وزنه‌برداری ایران که بیش از یک قرن قدمت دارد و حتی از کشتی نیز جلوتر بوده است، به نام یک نفر زده شود.

وی افزود: به رضازاده یک سری امتیازات داده‌اند و خود او نمی‌داند چه کاری انجام دهد. این 4 وزنه‌بردار هم به واسطه همت و غیرت خودشان وارد گود شده‌اند و قصد دارند این رشته ورزشی را حفظ کنند تا از بین نرود. در واقع فدراسیون وزنه‌برداری تنها رشته‌ای است که رئیس فدراسیونش از کمیته فنی و پیشکسوتان و ریش سفیدان رشته‌اش ترس دارد. خیلی از پیشکسوتان و افتخارآفرینان وزنه‌برداری ایران از 4 سال پیش که رضازاده آمد، دیگر در این رشته نیستند.

عطار اشرفی افزود: رضازاده وزنه‌برداری را انحصاری کرده است در حالی که او باید ترس را کنار بگذارد. جالب اینکه به اندازه‌ای توسط رضازاده به پیشکسوتان بی‌حرمتی شده که حتی آنها دیگر این رشته را به حال خود گذاشته و حتی میل به انتقاد هم ندارند.

وی تصریح کرد: دو سال سرپرست تیمی بودم که خود رضازاده وزنه‌بردارش بود و اتفاقا یکی از گرفتاری‌های جریان دوپینگ وزنه‌برداران خود او بود. افتخارات امثال مرحوم نامجو یا محمد نصیری از رضازاده بیشتر بود و او در حالی که از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده بود، رئیس فدراسیون شد و بعد هم که به این رشته خیانت شد و اسناد فدراسیون را به نام او زدند.

وی تأکید کرد: شما ببینید تیم‌های ملی به هر مسابقه‌ای که می‌روند 4 دوپینگی رو می‌شود و جالب اینک برخی اعزام‌ها نیز به خاطر کمبود منابع مالی لغو می‌شود. این در حالی است که وضع رضازاده خیلی خوب است و چه اشکالی دارد یک بار هم که شده تیم ملی را از جیب به مسابقات اعزام کند و بعدها طلبش را از وزارت ورزش بگیرد؟

پیشکسوت وزنه‌برداری ایران و نایب قهرمان سابق آسیا در بازی‌های آسیایی تهران گفت: بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را پیش‌‌رو داریم و این رقابت‌ها برای وزنه‌برداری ایران بسیار مهم است و عجیب اینکه با تیمی که داریم باید برای قهرمانی در آسیا هم چانه‌زنی کنیم و جالب اینکه یک نفر از قهرمانان تیم ملی بازی‌های آسیایی نیز جایگاهی در وزنه‌برداری ایران ندارند.

وی افزود: با این وضعیتی که پیش آمده و اختلافات و مشکلات دوپینگی که برای وزنه‌برداری پیش آمده برای تیم ملی وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم هرچند که نگران هستم.

عطار اشرفی یادآور شد: کورش باقری پسر خوب، با ادب و تحصیلکرده‌ای بود و کم کم داشت وزنه‌برداری را راه می‌انداخت و 3 - 4 سالی هم که بود همیشه با فدراسیون مشکل داشت چون همیشه در کارش دخالت می‌کردند. به نظرم رئیس فدراسیون حق ندارد در کار سرمربی دخالت کند و همین دخالت‌های بیجا و توهین‌هایی که به او شد، کوروش باقری را از وزنه‌برداری فراری داد.

وی افزود: الان کسی را آوردند که 5 سال پیش کمیته فنی او را برای همیشه محروم کرد چون همان زمان 6 دوپینگی از تیم ملی درآمد. رضازاده افرادی را می‌آورد که هر حرفی زد نتوانند چیزی بگویند.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 247
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 13140696
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7