دوچرخه سواران شاهین دژی عازم مرقد امام (ره) شدند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دوچرخه سواران شاهین دژی عازم مرقد امام (ره) شدند

دوچرخه سواران شاهین دژی عازم مرقد امام (ره) شدند

 چهار دوچرخه سوار شاهین دژی برای زیارت مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با بدرقه مردم و مسوولان این شهرستان عازم مرقد امام (ره) شدند.

به گزارش پایگاهخبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، این دوچرخه سواران با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و حماسه فتح خرمشهر و به منظور تجدید میثاق با آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی، مسیر شاهین دژ تا مرقد امام (ره) را رکاب می زنند.
این دوچرخه سواران در این اقدام ورزشی و فرهنگی خود که با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری شاهین دژ ترتیب یافته است مسیر 986 کیلومتری این شهرستان تا مرقد امام (ره) را رکاب بزنند.
این ورزشکاران با هدف تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا حرم امام (ره) را رکاب می زنند تا همزمان با سایر ورزشکاران اقصی نقاط کشور در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ، شرکت کنند.
هر ساله همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عاشقان ولایت از سراسر ایران اسلامی به شیوه های مختلف خود را به مرقد امام راحل رسانده و ارادت قلبی خود را نسبت به بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی نشان می دهند.
در آیین بدرقه این دوچرخه سواران، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان و جامعه ورزشی این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان شاهین دژ یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 13140631
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7