فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

گزارش خبری مهر/
موی‌تای از فدراسیون شدن تا بازگشت به عقب/ نصیری: هنوز تصمیمی ابلاغ نشده!
مسئول انجمن موی تای ایران اعتقاد دارد رفتن این انجمن در زیر مجموعه فدراسیون ورزش های رزمی بازگشت به عقب است و نباید این اتفاق رخ دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساماندهی سبک های رزمی مدتهاست که به یکی از دغدغه های دستگاه ورزش کشور تبدیل شده است. از میان رشته های رزمی تکواندو، کاراته، ووشو و جودو تکلیف مشخصی دارند چرا به وجود تشکیلات قوی در سطح بین المللی و وجود یک فدراسیون منسجم در داخل اهالی آن بدون مشکل تشکیلاتی به امور خود مشغول هستند.

اما رویش قارچ گونه سبک های رزمی که برخی از آنها به محلی برای کسب دارآمد افراد سود جو تبدیل شده بزرگترین معضل جامعه رزمی کشور است که برخی سبک های قدیمی و اصیل را نیز تحت شعاع قرار داده است.

از سوی دیگر تغییرات اخیر در دو فدراسیون رزمی برای اهالی سبک هایی که پایگاه نسبتا خوبی در بین جوانان دارند این امیدواری را ایجاد کرد که بعد از مدتها می توانند امور مربوطه را با تشکیلات منسجمی به سرانجام برسانند.

بر همین اساس ، انجمن های کیک بوکسینگ واکو، سامبو، ساواته، جوجیتسو، موی تای، آی کی دو و کن دو عضو رسمی اسپورت اکورد به عنوان مرجع بین المللی اعتبار بخشی به فدراسیون های جهانی و بین المللی هستند.

دومین دوره جام ریاست جمهوری موی تای در سطح فنی بالایی برگزار شد. حضور نزدیک به 54 کشور در تهران و برگزاری رقابتهایی در کلاس جهانی نشان از توان بالایی این رشته در ایران دارد.

در واقع برگزاری چنین رقابتهایی اهالی این رشته را به تاسیس فدراسیون مستقل موی تای امیدوار کرد که انتشار خبر بازگشت به فدراسیون رزمی موجی از ناامیدی را در پیش داشته اشت.

جواد نصیری مسئول انجمن موی تای در این مورد به مهر گفت: در مورد بازگشت به این فدراسیون هنوز چیزی به من ابلاغ نشده ولی من هم خبرهایی در این مورد شنیده ام.

وی افزود: بر اساس اعلام مسئولان قرار بود شش انجمن رزمی زیر نظر فدراسیون هنرهای رزمی فعالیت کنند و نمی دانم چه اتفاقی افتاده که باعث تغییر در این تصمیم شده و ما دوباره به فدراسیون دیگری منتقل شویم.

رئیس انجمن موی تای ایران در پایان سخنان خود گفت: موی تای پتانسیل بالایی در ایران دارد و این موضوع را در موارد مختلف از جمله همین مسابقات جام ریاست جمهوری به اثبات رساندیم و اهالی این رشته در انتظار لطف و عنایت مسئولان ورزش کشور هستند.

در واقع بازگشت موی تای به فدراسیون رزمی نوعی بازگشت به عقب است که مطلوب اهالی این رشته جذاب و پرطرفدار نیست. موی تای دارای تشکیلات قوی جهانی و آسیایی است که برخی از مسئولان آن نیز هفته قبل در تهران حضور داشتند و از نزدیک شاهد برگزاری جام ریاست جمهوری بودند. این رشته پتانسیل بالای خود را پیش چشمان برخی از مسئولان ورزشی و غیر ورزشی کشور به خصوص وزیر ورزش به نمایش گذاشت و طلب می کند که بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 


 امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع  "خبرگزاری مهر"  مجاز است.
درهمین زمینه بخوانید ...
  موی‌تای از فدراسیون شدن تا بازگشت به عقب/ نصیری: هنوز تصمیمی ابلاغ نشده!
  علمدارنظام هم طلایی شد/ جام قهرمانی به تایلند رسید
  سلیمانی صاحب مدال طلا شد/ تایلندی‌ها طلا درو کردند
  مبارزه شش نماینده ایران برای کسب مدال طلا/ احمدی ستاره روز چهارم
  صعود 10 نماینده ایران به مرحله نیمه پایانی
  نمایندگان ایران به 9 پیروزی دیگر دست یافتند/ شکست مینایی و علی وردی
  علمدار و سلیمانی حریفان خود را شکست دادند
  پیروزی مینابی، نقشبندی و افتخاری در مقابل رقبای خارجی
  هشت نماینده ایران در روز نخست مسابقات به روی رینگ می‌روند
  ممانعت ازحضور برخی تیم‎ها درمسابقات تهران/‌باید هزینه‎ها را به وزارت ورزش بازگردانیم
  مسابقات جهانی جام ریاست جمهوری موی تای برگزار می‎شو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1335
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1335
بازدید ماه : 1447
بازدید کل : 13141790
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7